logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】三逃犯大啖血饅 乞「制裁」搶光環

2021-01-08

攬炒派成日掛鬗f邊鴾@句「兄弟爬山,各自努力」,原來真係一個好使好用鵅u萬能Key」。正當留港攬炒派一再講到自己幾咁無辜,將無差別否決政府議案都講成係想履行職責時,那邊走魖苭h外國幭顗ㄛㄣN撲出褶m光環,前晚巧立名目咁出鱄荂u流亡民主派初選參選人聲明」,話香港特區政府「打壓」「政治檢控」,仲叫外國要即刻制裁相關官員喎。咁樣將外國勢力同在港攬炒派掛u,唔知係咪想送佢]一程呢?

攬炒派真係好識出褶m光環謘A聯署鶩茤瓵蛂u聲明」3個人,一個係大話連篇鴷薔D黨前成員許智腄B一個係冇乜人識麉e「民間外交網絡」發言人張崑陽、一個就係明明舊年7月初自己退出「初選」趕住走佬屪鼠a聰,轉下眼又可以用返「流亡民主派初選參選人」蟋o聲明,真係不得不佩服佢]巧立名目鴾葖銦C

「齊上齊落難聽過粗口」

雖然有攬炒派支持者就默默為呢3個冇穿冇爛鴾H打氣,但亦有網民留言恥笑佢]。「鄧佩佩」鶶智葖蚽d言話︰「你就衰格啦,又話齊上齊落台不怕犧牲,原來係咁×街走佬呀?」「Man Wai」亦貼出「齊上齊落比粗口更難聽」儮洃鸗隉J「麻煩閣下唔好再薨O套啦......」

佢]3個人騿u聲明」仲話會繼續鰨外「持續發聲」,真係唔知佢]班「戰友」望住呢3個人會唔會眼紅呢。有唔少網民睇穿事實,都紛紛留言揶揄佢],就好似「張工」揶揄佢]「閃得快好世界」,「Fai Wang Szeto」更大鬧3人「逃亡犬身有×,畏罪潛逃,冇×用」。

對呢3個人借呢件事炒作,又叫外國「制裁」,「Lu Wenhui」就恥笑佢]︰「太高估自己實力了,流亡在外的喪家之犬,誰會來理你呢?」

呢份「聲明」真係完全體現出攬炒派當初所講鵅u齊上齊落」根本係個大話,事實就係「你有事,我走佬」,大難臨頭梗係各自飛苤I ●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻