logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【貴圈真亂】黃店盆菜掠水 被踢爆反鬧人

2021-02-16
●「樂文文具」死撐「吃貨之家」並非黑店,不願更換盆菜供應商之餘,更反鬧網民。 連登截圖●「樂文文具」死撐「吃貨之家」並非黑店,不願更換盆菜供應商之餘,更反鬧網民。 連登截圖

懶理網民促換走黑店供應商 搶食血饅仲扮幫到手

政治上腦鵅u黃絲」經常自吹自擂「黃色經濟圈」有幾掂,實際上就係俾「黃店」老闆當ATM咁撳,做驉u水魚」都唔知。近日,有網民鶶s登發帖,指近年薯n多「黃店」鶷^寶買貨後隨便印攭瓵蛂u抗爭」文宣就可以大賣,可惜無腦「黃絲」照單全收,仲有「黃店」借賣高價盆菜鄹祐祪,但供應商被揭有黑歷史之後「黃店」堅決唔換,仲反鬧網民。睇薄u黃圈」食水真深,仲慢慢變成一個有系統黿陘羺橚楉{。●香港文匯報記者 郭家好

近日有網民「依家90後真係」鶶s登上發帖,指見到近年鬖~宵賣鴭瓵蛂u香港人」洁A實際上係淘寶貨,只不過係整幾隻「香港人」鵀r上去,再打個黃色底就可以大賣,搞到佢嬲到話:「唔打『黃色』旗號,×有人買依(??)攭U圾設計,成粒黃豆咁,依(??)兩年百×幾個畫家跳出黎(薄^掠水。」

有網民即留言表示有同感,仲展示出衊oogle一打「香港加油」即有大量劣質手機殼賣,但又貴又唔好睇,仲要質地差到貼地。網民「何喜好」亦認同話:「乜×都印『香港加油』。」

盆菜酸臭遲交貨惹眾怒

「開心爸爸」認為:「同『恭喜發財』一樣係口號同銷售手法。」不過,點都有「黃絲」無腦照「課金」,心甘命抵做「水魚」,「黃店」老闆就笑住數錢。

另外,新年期間「黃圈」出現盆菜風暴,好多「黃店」為攥祐祪開始賣盆菜,點知質量差,又酸又臭,仲要遲遲都唔送貨,搞到「黃絲」今個新年一瓥ㄜ禷}心。

不過,有「黃店」「樂文文具」眼見「黃店」「初見」搞出大頭佛,於是叉隻腳埋去搵食,聲稱佢為「盆菜苦主」賣20盆,純粹出於「唔忍心」,並非搶食,但實際上係點大家都心知肚明,如果真係有心幫就唔會自己搶客啦!

其實「黃店」之間搶食人血饅頭都唔係一件特別事,不過今次「樂文文具」做得過分驉A竟然賣到鬼死咁貴,4人至6人餐就賣到成1,588蚊,10人餐更係2,288蚊,真係賺到盆滿缽滿。

「自吹」幫到苦主好巴閉

可惜,「樂文文具」被揭選擇麍硉璅挴陸荂A就係之前有黑歷史鵅u黃店」「吃貨之家」,因當時「吃貨之家」賣鵅u蟹粉小籠包」貨不對辦,信譽破產,於是網民質疑呢間係黑店並要求「樂文文具」更換供應商時,佢竟然反鬧返網民,稱唔可能因為一件事就當人黑店喎,仲講到自己幫到苦主好巴閉,強調時間緊急幫人要緊,「你(有)本事你去搵供應商,現貨20盆!」咁其實「初見」出事都係因為供應商有問題,點解??家網民要求「樂文文具」換個穩陣翵挴陸茪S唔得呢?唔通真係為鬻盓皉玷?

騙徒鴾滫k層出不窮,但「黃店」掠水就千篇一律,可惜「黃絲」鍾意掩耳盜鈴。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻