logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】陳梓維放假放到「年十八」挨批

2021-02-16

攬炒派區議員懶到出汁,每逢新年懶蟲又要現形。講緊麉Y攬炒派油尖旺區議員陳梓維,佢早前透過facebook專頁宣布「年十八啟市」,屈指一算即係3月先再開工。攬炒派「區政聯盟」鴾j埔區議員區鎮樺、區鎮濠就無咁誇張,佢]日前就鐪acebook宣布,新春期間議辦只係「停開10天」。唔少網民都鬧班攬炒派肆無忌憚懶理區務,「大把區議員當選之後影都無!」

早前已創下「街坊有事搵對家」鼣秧篝,唔知係咪近日監察對手過度勞碌,年廿九先鐪b宣布「收爐」,註明「年十八啟市」。臐A如果一時間唔知年十八即係幾時,「維維」都有溫馨提示,佢講明辦事處3月1日先對外開放啊。計一計,原來「維維」自製19天長假,係咪恨死全港打工仔呢。

譏陳「唔放到任期結束」

帖文一出梗係惹來瘋狂批評,「Coral Ching」話:「未見過一份工可以放到年十八,真係世紀筍工。下次不如索性寫年廿八,放到去下年。」「Samson Au」就話:「有事搵民建聯。」

「Connie Chan」就問陳梓維:「你做區議員居然有假放?唔放到任期結束?」「William Chan」就覆佢:「你見佢有做過野(洁^咩?」

有網民則鬧「維維」呃糧支、憭蔗恣C「Andy Leung」話:「咁你嘔返14日人工,thanks!」

「Truman Chan」就話:「以佢咁黈くㄟ筐鴗@屆已經賺到盡啦!」「林子健」都話:「垃圾!爛泥扶唔上壁(柄)!」

可能「維維」小編眼見群情激憤,佢轉頭都鰣茤咫l度加上註釋,死唔開放唔等於唔做瓮{。其實此地無銀,不如真係開工好過啦。

區鎮樺日前發帖宣布,佢同區鎮濠巀鹵鴘鴗@至初十休息,佢話:「記得上年農曆新年,同事們都無乜點放過假,因為全力撲緊口罩,同埋籌辦緊口罩事宜;所以,今年儱s春假期,我]會放番(返)『長少少』,敬請大家見諒。」佢又發帖話:「記得派利是比(畀)我呀!我今年新年無咁忙,如有聚會記住通知我喇!」

諷攬炒區員當選後「影都無」

唔少網民都鬧爆班人懶。「小林誠司」就騿u連登」以「其實有D(齱^區議員係抵×死」為題發帖話:「有區議員可以由初一休到初十,仲爽過打工仔,原來區議會咁×得閒,區氏兄弟,懶過×......」「死性不改!」「武妝小姐(愛侵)」就話:「區議員緊(梗)係搞民生同社區工作咖(謘^啦,探老人家,基層,派野(洁^好基本。的確『禮義廉』(民建聯)做區叻過好多新本土區議員,一個二個話自己『黃』就乜都唔做。」「油B世界第尾」都話:「大把區議員當選之後影都無!」

有網民就話攬炒派幫倒忙。好似「兩鬢斑白再等你」鬧區鎮樺兩兄弟:「鬘縣j埔中心同大元村(h),但係人影都唔見多隻,淨係識每日copy下疫情鷢ews周圍鰣囍Pgroup(度)post,仲叫人有聚會叫埋你!」 ●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻