logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】龍門外賣晚餐又玩殘黃客

2021-05-11

母親節訂晚餐4小時才送到 又凍又難食「手足」斥「執鼳啦」

「人血龍門(龍門冰室)」不嬲都出名勁伏,好似早前鵅u冰盆菜」、「出潺糕」等,搞到連班黃絲都要耍手擰頭。不過,隨住人血龍門老闆張俊傑早前又鐪acebook發帖賣慘,唔少黃絲為鱆撮窗A日前都係照訂母親節六人大餐慶節,但結果訂6點要夜晚10點半先送到,仲要蓉蓉爛爛勁難食,令班黃絲叫苦連天。有「手足」就似乎終於醒覺話:「唔抵幫,堅抵X,之前告晒急咁俾(畀)面懲罰你,大時大節搞到咁肉酸,不如執X左(驉^佢啦!」●香港文匯報記者 黃書蘭

前日鴷擦邡庛`剛過,唔少黃絲噚日鐪b群起聲討人血龍門鴷擦佶`套餐。「Mky Angus」就鶺s門髽b專頁留言話:「已直接取消訂單,你地(])冇咁大個頭唔好戴咁大頂帽啦!打電話唔聽唔覆!垃圾!18:00等到而(M)家接近21:00,想點?想同上次間(單)盤(盆)菜一樣?垃圾到你咁,抵你俾人唱啦!」「Ashley Lok」就話:「母親節,母親非常不快樂,你地(])說好的7點前外賣,到現在(9點)都未送到,簡直係中伏呀!」「Cat Si」都話:「10點半話送黎(薄^叫你食晚飯,唔係唔包容,其實應該預計到無法送到就通知客人,好過一家大少(細)坐左(驉^兩個幾鐘都未到,又唔知會唔會隨時到,呢下先無奈。」

「勇於認錯」「死不悔改」

饅頭張噚日則連發4帖抵賴,稱上周六麰q單超時係因為「發生食材問題」同「溝通同安排黻暋D」,而母親節出事則係因為「廚房出單機死機」。不過,佢都有認衰咁話:「到了晚上九點幾先重新整理好所有訂單,再送到客人手上已經十點鐘,我]知道過時過節令客人有咁唔愉快儭g歷,係不能原諒嚙欞~,深感抱歉。」仲話畀苦主食返餐「全單八折」喎。「Luanyu Yan Yu Lo」就咁回應:「仲要過尼(薄^食比(畀)八折!」

fb專頁「倫敦人妻先生手記」就上載鬫h張人血龍門近年儮D歉啟示截圖,分析佢]齔L限派伏套路:「事情永遠是這樣:1.有新搞作;2.大家很開心課金;3.華麗核爆;4.老闆道歉;5.大家原諒;6.重覆(複)步驟1」,仲Hashtag「勇於認錯」「死不悔改」。

「蜆帶泥」「睇落似廚餘」

唔少黃絲都話人血龍門已經唔係第一日係咁,齊齊話要割席。「Fu Shing」話:「我尋(噚)日(前日)等左(驉^4個鐘先到,早知唔X叫,下次不如淨係俾(畀)錢佢就算,叫其他店就算,錢就識收。」「Brian Chan」就話:「瓏(龍)門你又一次令大家失望,講真d(齱^野(洁^已經唔係好食又貴,晚餐等到變左(驉^宵夜,仲要黎(薄^到凍曬(晒),仲要成日食人血饅頭,我唔會再幫襯瓏(龍)門!」

「肌肉小樹熊」噚日亦鶶s登發帖話:「中髐j伏呀,母親節晚餐,我叫鷵n(龍)門冰室6人餐$1,328,加$100送貨上門。6人餐,我地(])6個大人、3個細路都食淨(剩)好多,因為真係太難食,啃唔落。我]平時唔會浪費食物,食淨(剩)牁|雪起第二日再食,但呢壇炟u係攪唔掂,只好倒鬙h!」

「瑞士寶」睇完欓蛓N留言指:「有冇睇到隻蜆曭d!」「太平紳屎」就話:「睇落似廚餘。」「對琴彈羊」就直情想鬧醒手足:「成1,450(蚊)食呢瓥央]洁^你都弱智......」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻