檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2011年3月12日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

網民質疑:拉犯判刑也要道歉?


http://paper.wenweipo.com   [2011-03-12]     我要評論

 警務處處長曾偉雄一句「(警員)維護法紀要道歉是天方夜譚」,激起香港輿論千重浪。在網上討論區,有關話題的回覆留言多達100頁,而絕大部分網民都支持「一哥」企硬,批評反對派示威者無視法紀,「要道歉都係佢地道歉先啦」。

 在「香港討論區」,網民「entice你」說:「(曾偉雄)真係講得好。警察維持社會秩序係職責,要同破壞社會秩序既(匯)人say sorry?簡直廢話!」「ccy1990920」說:「法官判個犯坐監,需唔需要同個犯道歉?」「no_ic」亦附和道:「如果咁都要道歉,警察睇講臐]D)都要同瘩在囚人士道歉,因為係警察捉佢地先至令佢地失去自由!」

推U鐵馬傷警員為何不道歉

 有網民更認為,應該公開道歉的,是當日採用暴力手段的反對派示威者。網民「123火車頭」:「阻塞馬路班人唔使同公眾道歉,維護法紀要道歉真係天方夜譚!」「garyxxxx」說:「要求班攪(搞)事者出來道歉就真,原本和平遊行,俾佢地攪(搞)亂哂(晒),而且用小朋友作擋箭牌,更顯出佢地無恥!」「yai」說:「如果警察要同班暴民道歉,咁班暴民就要同我地呢班普通市民道歉,因為佢阻塞交通影響市民!」

惡搞「戰場教仔」論揶揄高太

 有警員在是次反對派示威者暴力衝撞下受傷,網民「on^^on」就說:「把鐵馬推U鱄茼鴗砲S,有冇出來同個(翩^位警察道歉呀!」「cheungchinwang」和應道:「仲有個警察訓(騿^緊醫院,點解『泛民』唔道歉,要警方道歉?」「L'empereur」更直指,受傷的警員當時「只係扶住個鐵馬」,但示威者就「跳高踩鐵馬引致警員腰部受傷」,行為令人髮指,「警員唔係人啊?人地都有阿媽生匯!人地都係打份工,仲要保護你家人生命、財產、對付黑社會……你地發洩落差人身上十分可恥」。

 有網民更認為,將自己8歲兒子推上暴力抗爭前線的示威常客高太更應該公開道歉。網民「QueenMajestic」說,「咁混亂匯情況仲帶自己8歲匯仔出來,我覺得佢亞(阿)媽絕對要同個仔公開道歉」,「ChekNapKok」說:「如果你駕駛緊,有個細路衝出馬路,俾架車車親,我覺得要道歉匯係蔬茩囍n好照顧細路匯父母!」「richardqk」更仿高太言論揶揄道:「我(高太)咁相信政府,咁相信消防處……所以我帶個8歲仔去火場見識下D無情火係無問題飽A但今次對消防好失望囉……點解會無警告下噴水救火呢?現在噴到我個仔對眼……如果我聽到消防員匯警告,我一定會帶個仔離開火場!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

相關新聞
(日本大地震)港府極速應變 入境處馳援東京 (圖)
外交部公署啟動領事保護
東京港人藏桌底避難
26班機往返東京 1取消3延誤
海嘯昨晚抵港 遇低潮升半米 (圖)
綠巴排隊加價 26專線已獲批 (圖)
門多薩弟獲菲政府批准視像作供 (圖)
心理專家揭門多薩成魔之謎 (圖)
「最佳警察」遭革職走上不歸路 (圖)
談判專家指部門各自為政 (圖)
反對派內會收口 臨時撥款過首關 (圖)
建制派回朝 反對派「跪低」
郝鐵川:內地香港相互支持 (圖)
無錯毋須道歉 警民撐一哥企硬
拳擊短片可疑 警員衫似被扯 (圖)
網民質疑:拉犯判刑也要道歉?
以幼童作示威騷 九龍社聯批荼毒 (圖)
西九管理局:謝卓飛英轉工無違規 (圖)
謝卓飛辭職至獲聘時序表
轉工惹爭議 謝卓飛聲明致歉
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多