檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2012年7月27日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 政情與評論 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

逐點踢爆:被封「龜仙人」 自爆「吉日」算到盡


http://paper.wenweipo.com   [2012-07-27]     我要評論

 「瞞報門」事件發生至今,民主黨主席何俊仁仍未有公開交代事件,而其他反對派政黨及政團中人均不吭一聲,扮作「睇唔到」。有市民在網上討論區「封」何俊仁為「龜仙人」,揶揄他一直「龜縮」,有人則戲言,若目前舉行「『民主派』潛水大賽」,各反對派中人會「潛水潛到九月九(立法會選舉日)」。

 在網上討論區,市民繼續留言要求「76人」(意指何俊仁在特首選舉中僅取得76票)公開交代「瞞報門」。網民「cccseee」揶揄道:「民主黨主席何俊仁,忙極都要出來交代謘I閣下經常向政府表達市民意見,素來又重視誠信……相信何俊仁主席必會出來交代事件,但要盡快啦,十幾日都唔覆,市民唔接受謘I」「JASONWCC」亦戲言:「做乜仁哥咁耐都唔肯出來開個記者會澄清謘A佢咁樣,灝輓椰n傷心鍐{!」

網民細數安排完美

 在討論區上載公司註冊處文件、踢爆何俊仁「講大話」的「wongfl1934」,昨日再質疑何俊仁早前自爆「漏報」,是經過「精心計算」的,「佢真係算得好準,舊年4月明報爆6個功能組別議員漏報之後立法會查鬙顙ぐX個月,11月公布報告,呢段期間佢即使明知自己身有屎(佢2011年9月仍然繼續向公司註冊處申報自己係董事同股東)都唔報,到今年特首選舉,佢明知自己瞞報仲插CY話佢漏報,誠信有問題,但自己繼續唔報,等到會期完之前一星期先補飛,好處係:

 一、補番飛安全齱A下屆有人check返都可以話係唔小心漏驉A發現之後已經主動補番,博無人會深究件事;

 二、會期都完應該無人會check呢洁A相對安全;

 三、會期完之前補,有人發現都無時間畀立法會查,咩特權法都用唔到;

 四、跟住就係選舉期,又可以話唔可以評論呢件事,R實晒,又過骨!

促稅局查有否瞞稅

 網民「AUYEUNGFUNG」贊同道:「由此可見,何76先生選擇最近才『補飛』,實在非常之『巧合』,實在巧合得『太完美』、『太合時』,使我不能相信是巧合。」「toto12345」則留言揶揄何俊仁,「如果知會玩到咁大,白鴿黨佢]一早應該成立一個調查小組,自己人查自己人,等待合適時機話只係一時大意之類」。「cleverforever」則補充說:「稅局都要查懮公司利益,有無瞞稅呀!」

質疑拒下台難問責

 大批市民在昨日留言中繼續要求何俊仁「下台」。「orca」說:「佢(何俊仁)咁鍾意話人誠信破產,叫人下台,點解佢自己唔做好榜樣呢?難道待人以嚴,待己以寬就係香港核心價值?」「Joeycky」說:「何生誠信出現問題,請問責辭任黨主席及立法會議員,不要做嚴人寬己偽君子,強烈要求退選立法會,向執法機構及市民全面交代!」「Sverige」亦批評道:「蓄意隱瞞、欺騙市民,請你馬上下台!」「ryan2288」強調道:「天地有正氣,不容假民主派持雙重標準欺騙香港市民!」「tkkay623」就呼籲:「76人扮睇唔到聽唔到都係想留低做議員!想佢自己落台就難了,還是等我們市民—腳伸佢下來吧!」■香港文匯報記者 鄭治祖

相關新聞
瞞報物業齋噏轉讓 何俊仁又呃人 (2012-07-27) (圖)
縱論香港:區別處理國民教育爭議 防教育議題變選舉操作 (2012-07-27)
逐點踢爆:被封「龜仙人」 自爆「吉日」算到盡 (2012-07-27)
閹割言論:港台玩「審查」 禁談「瞞報門」 (2012-07-27)
市民多滿意梁振英表現 (2012-07-27)
來論:自由黨搖擺不定難以取信於人 (2012-07-26)
「瞞報門」驚動廉署 市民促何俊仁退選 (2012-07-26) (圖)
iProA:「上網學習支援」報道失實 (2012-07-26)
港澳人大選舉會議 登記順利完成 (2012-07-26)
譚惠珠:推國民教育港有責 (2012-07-26) (圖)
國民教育乃國際慣例 不應政治化 (2012-07-25)
警廉介入:「漏報門」已報警 網民促何交代 (2012-07-25) (圖)
嚴人寬己:誠信得把口 同道齊龜縮 (2012-07-25)
僭建加漏報 評分急插水 (2012-07-25) (圖)
頂天立地:香港推行國民教育理所當然 (2012-07-24)
持股瞞報扮記錯 文件揭何俊仁大話 (2012-07-24) (圖)
何俊仁「漏報門」未解疑點 (2012-07-24)
調查指33.2%人投票重實績 (2012-07-24)
選民對有意參選名單支持度(部分名單已報名) (2012-07-24)
指點江山:梁班子開局不順更需政治盟友支持 (2012-07-23)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
政情與評論

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多