logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

Game迷圍攻「熱狗」

2016-06-01

■Ventus Cheng:感謝(熱狗)成功爭取港區比賽被取消!

■BnBaddison Lam:知唔X知上年先有正式香港賽區?二十個中途抽水鴭U圾......就害我地(])咁多年爭取翵づN晒!

■Sun Po︰班X樣十個有九個都淨係識比卡超,就係到嘈。我地(])都未嘈/無意見佢地(])就出薔N表我地(]),笑死人。

■陳濱︰當「熱狗」認為做左(驉^有得威的,就要張(將)那件事上升到國仇家恨層面(例如比卡超被改名);當「熱狗」發覺做完乃(瀨)X哂野(晒洁^比(俾)人××,就要張(將)受自己行為影響的所有事踩到X一文不值(例如寵物小精靈世界大賽),抹除自己對社會造成龠阨`。簡而言之,「熱狗」行動唯一綱領就是「維持自我感覺良好」。

■Esmond Leung︰題(提)一題(提)大家:呢間係遊戲機公司,唔係論政治之地,更不是搞批鬥既(鵅^平台。

■Kenneth Kwan︰真係多得班友唔少!而(M)家真係變二等公民啦!

■Man Kun Fong︰「熱血公民」好野(洁^!搞喎左(驉^仲聲大夾惡,仲要洗埋人版。

■Pikyo Cheng︰班人都係博出位爭選票,過左(驉^十月wfc(誰會關心)我地(])香港玩家?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片