logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「熱狗」粉死撐咬老任

2016-06-01

■PenPen Lo︰取消囉,睇下(鵅^邊個蝕多D(齱^?以後所有GAME(遊戲)做少一個LOCALE(地點),所有卡出少一個版本,書用同一本,卡通若干年後變埋「匪語」,NINTENDO HK(香港任天堂)成個OFFICE(辦公室)可以炒晒添(w)啦,睇下(鵅^到時邊個大鑊D(齱^?

■Govg Doc:擺明間接「懲罰」你]唔聽話啦......比賽對玩家謠蕙穔M重要,但不代表為保住比賽資格就要妄(罔)顧是非黑白,呢曮Y基本幭瓡閬P常識。

■Alex Siu︰幾好丫(魽^任記,明明係你地(])引起譯名風波先,之後就竟然因為20人既(鵅^遊行而取消比賽,成功轉移視線令班盲粉將個波推晒落班「熱狗」度,自己就可以推卸責任食花生,呢招高明。

■Frankie Lau︰唔意(志)在香港小市場呀嘛?OK,搬上大陸啦X街。

資料來源︰facebook 整理︰記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片