logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:老點災民行路去啟田

2016-06-23
■黎汶洛老點災民山長水遠「行」去啟田社區中心。■黎汶洛老點災民山長水遠「行」去啟田社區中心。

「中箭攝石人」黎汶洛因發文抽殉職高級消防隊長水而被鬧爆,但為了今年立法會換屆選舉,他豈會放過這個「大好」宣傳機會?聲稱有意參選九龍東的他,前晚在火災期間在其facebook發帖稱,其「九東工作團隊」致電得悉藍田(西區)社區中心會開放予受影響人士使用,更「體貼」地教人由九龍灣的得寶「行」到該位於藍田地鐵站附近的中心。不少網民都揶揄,「中箭」似乎無人懂得看地圖兼唔做功課。

神級說明無人識睇

由得寶經彩盈h天橋行到啟田社區中心?兩者相距4個港鐵站,要行幾多個鐘至到?真係唔識嚇死,識就笑死。在該附有地圖的帖子中,攝石人如此描述如何由九龍灣「行」到藍田:「住得寶附近既(鵅^朋友,你可以經地鐵站往彩盈h天橋過去,之後再由停車場旁既(鵅^商場入口上去,或者斜路入口都可以入到架(謘^!」

文字加上圖片,都唔知講咩。網民「Eric Phoebe」就留言道:「上面『得寶附近既(鵅^朋友......』段文字講得唔係太清楚, 開頭看以為由得寶可以行到去(啟田)社區中心, 其實係居民點樣行上九龍灣地鐵站。」「Yim Po Ki」就質疑,「其實唔係點去地鐵站喎,佢講經地鐵站往彩盈。講到尾,唔知佢up乜×!」「Lo Chi Man」就揶揄道:「彩盈h天橋行去藍田?......香港眾志冇人識睇地圖?」

就算唔提攝石人話要選九龍東,但竟然係「地理盲」,仲要唔做功課就上門「教」人千里走單騎,都已經夠惹笑,原來民政事務處前晚已確認,決定開放離災場較近,位於觀塘振華道的樂華社區會堂供有需要或受影響的居民暫住,攝石仔做咩無厘頭叫人捨近取遠,要特登由九龍灣「行」去藍田的啟田?只能夠講一句:抽水洇]普通人識條鐵咩!■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片