logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

貝安琪被母親催婚

2016-07-22
■貝安琪偕同男友Simon及母親劉香萍出席公開場合。■貝安琪偕同男友Simon及母親劉香萍出席公開場合。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)洪卓立(Ken)與女友湯怡、貝安琪與男友Simon及母劉香萍、陳婉衡及顏子菲等前晚出席電影《捉鬼敢死隊》星群優先場。

貝安琪前晚首度偕同男友Simon出席公開場合,她透露與加拿大籍男友已認識十幾年,大半年前參加朋友婚禮重遇,已拍了五、六個月拖。見Simon與其母言談甚歡,安琪坦言母親都有催婚,自己可能很快嫁出,有好消息會告訴大家。

湯怡前晚與男友拍拖睇戲,她謂最害怕看鬼片,除非有男友陪睇或一班朋友陪伴睇就不會驚。早前阿Ken再被誤傳死訊,湯怡說:「當時好擔心, 雖然知佢去鱆B友屋企打機,但當日成晚都搵唔到佢, 原來佢電話無電,唔知道大家搵佢,現在我會迫佢帶叉電。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片