logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:自己「勇武」成本高 煽人「掟磚」好輕鬆

2016-09-21

一篇訪問,引爆兩場「關公災難」?蟲泰在《明報》的訪問中,稱不同人參與「抗爭」的「成本有差別」,而自己當選立法會議員後「揚驉v, 「無法走去(抗爭)戰線的最前方」。不少網民批評,蟲泰及「熱狗」各頭面人物「得把口」,經常聲稱要「勇武抗爭」,甚至鼓吹示威者「掟磚」,是「推??仔去坐監,自己就咱環」,損人利己。

??仔去坐監 自己做議員

「熱普城」一直鼓吹示威者「勇武」,但各頭頭被質疑從未出現在第一線,只識叫人衝,出事就自己走鬙h。在訪問中,蟲泰聲稱自己未來「無法走去(抗爭)戰線的最前方」,「因為各人的成本有差別......我的成本是露面了,曾經在『光復行動』中,只是站立就被幾廿個警察包圍,你仲想我做到什麼?不是說我不想做,而是面對幾廿個警察,難道真是去打他們?這都是限制。」

網民「Ah Bo」留言批評,「你(蟲泰)露面有(幾)廿個差佬招呼你做唔到野(洁^,咁比(俾)你叫出去的人唔使面對差佬咩?」「Luke JD」更留言道,「有邊個『有頭有面』既(鵅^社會領袖唔係一出黎(薄^就有差佬招呼架(謘^?咁就唔可以企到最前,咁你可付出既(])代價好×細囉,仲講咩『勇武』魽I」「有(幾)廿個差佬圍住就唔可出手打?咁你地(])『熱普城』又咁推崇人掟磚?......你既(])『得把口』講下(鵅^就推左(驉^一班靚(??)仔去坐監,而你就咱炕]驉^光環做議員!咁我唔知邊個做法『損人利己』躠o!」

少年,你們太年輕了!蟲泰之言,其實是「熱普城」一以貫之的「原則」──自己唔會上身。「國師」傻根(陳云根)在前年「佔旺」期間就到旺角示範使用行李皕礂@盾牌衝擊警員,口頭叫人扔汽油彈又話流血又話盛,但衝擊時就「人間蒸發」。

當時有人質疑他得把口,傻根就在facebook留言稱:「各位是否要等到我親身在旺角出現,走在前排,投擲第一塊磚頭或第一枚汽油彈呢?如果各位真要我這樣做,我只能說:我×你地(])老母臭×。」

龍門達厚顏認梗係走先

龍門達(黃洋達)在旺角暴亂當晚身在現場,更在fb發帖「讓磚頭飛」,結果咩事都冇。在今年立法會選舉的一個論壇上,民主黨胡志偉就質疑龍門達明明每次涉嫌違法衝擊期間都在場,但鮮有被捕。龍門達非常「豪氣」地稱,每個人能夠承擔的後果都不同,身為「領袖」要「教育到群眾、保護到群眾」,故他的「責任」是要「帶領」抗爭者「突然離場」。「(我)梗係走啦,大佬,做乜俾佢(警員)拉呀?」

胡志偉當即批評:「你身為一個領袖,係企鰜嵾......教育群眾儱N思,係你(其他示威者)去掟、我教你去掟,你煽動佢]去被拉,如果咁樣,你作為一個政治領袖,連最基本鴾H格都冇!」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片