logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

鬧過街老鼠 網民:大快人心

2016-11-03

Sum Tsum:其實隻畜牲咪話「支那」係口音,點解呀(阿)姐叫佢「支那」仔,佢會咁「興」(生氣),咁即係自己都知「支那」係點解啦,正一又要威又要戴頭盔,過街老鼠,抵×死!

Marco Chong:真係奇怪,條×樣話人「支那」時好開心鍐{,點解俾人話番佢係「支那」時會咁嬲鵅H

Sharon Cheng: 真的是自作孽不可活,做得咁無恥賤格都預鬫酗竣曈漶A真的大快人心。

吳俊華:你唔系(係)選民選出黎(薄^架(謘^咩,做咩甘(咁)對你d(齱^選民,做得議員好同唔好都要聽架(謘^啦,唔聽得批評既(鵅^學咩人做議員!

浮萍:係(騿^傳媒面前就嬉皮笑臉爛(懶)得戚,而依(M)家就成個爛仔款,自己做錯事仲敢凶(兇)人,死剩把口!

資料來源:facebook

整理:鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻