logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

任賢齊負傷落場踩單車

2017-03-06
■小齊話只要唔跌倒,踩單車不會觸傷腰患。■小齊話只要唔跌倒,踩單車不會觸傷腰患。

香港文匯報訊(記者 植植) 任賢齊、陳嘉寶(Anjaylia)、蔡思貝、張彥博等昨日出席單車百萬行活動,小齊前晚剛從台灣返港,昨早5時起身感到好「飄」,來到心情興奮。他說香港很多人喜歡踩單車,希望政府規劃更多單車徑。小齊落場踩足全程,談到早前參加越野賽車撞樹傷腰,他說:「腰傷OK ,如上下跳腰骨承受身體重量會傷,今日平衡踩單車OK,唔跌就OK,如炒車就真係好痛,怕撞到人,因路窄加上有些人掛住影相。」

小齊早前在記者會上透露不穿內褲踩單車,他直言真的沒穿內褲,專業單車選手是不穿內褲,因怕磨損,本身單車褲已有保護墊。此外,他表示前兩日返台灣探望很久沒見的父母,問父母可有擔心他的傷勢?小齊表示向父母報稱傷勢輕微。

Anjaylia表示第一年參與活動,原先打算踩單車踩足全程,更特意為此而備戰,卻發現活動後要趕去拍劇,所以無緣落場一起踩:「我之前特意去備戰,但沒用武之地,我本身平衡好差,係運動白癡,為鱄茯※妘ˊm髐誘憿C」

問到是否找男友教她踩單車?陳嘉寶笑說:「教唔到,通常教教懮會唔明我點解咁唔協調,之後會發生衝突,佢盡量溫柔,但對住佢總有躞囓H言喻的道理,所以今次係搵鱆B友教,或者唔太熟的朋友就會好些。」

提到小齊曾在記招上建議她踩單車時不要穿底褲,Anjaylia笑謂:「我都有諗係咪要衝破呢個關口呢,我練的時候都衝破唔到,今日(昨日)又唔使衝破,但其實如果今日(昨日)參加到,我都未必衝破到,我冇咁勇敢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻