logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】薯粉咒罵芳芳姐 薯片真能補撕裂?

2017-03-10

嘩!原來聲言要「爭取不同光譜支持」、「修補社會撕裂」黚S首候選人曾俊華(薯片),灝輓楞Y可以對住一個支持對家龠阭楔H士大肆人身攻擊,咁麰袑氻隤k真係令人歎為觀止!護苗基金創辦人、藝人蕭芳芳日前拍片力撐候選人林鄭月娥,一眾「薯粉」同反對林太當選鴾牊麍ㄓ銕貜怴A就針對芳芳姐有耳疾黈z點,攻擊佢「聾到智力都無埋」、「又聾又盲」,更加有人抹黑芳芳姐做「芳老巫」,又詛咒佢「老而不死是為賊」!

讚林太 被辱「又聾又盲」

芳芳姐鰬q片度都係讚麊L太點幫佢個護苗基金隉A都無踩親薯片條尾,班激進「薯粉」做乜要咒到佢落腳趾尾隉H「Joanne Mok」就侮辱芳芳姐「聾到智力都無埋」,「Jan Leung」更刻薄到話佢「老而不死是為賊」。「李絲絲」就更加賤格:「芳老巫,不單聾,而且盲,人之將死,其言也醜!」

近排靜鷒鵅u熱狗」亦都無端端加把嘴,身為人母鵅u手作達人」吳斯翹(Billie Ng)更話,從芳芳姐呢件事邁說A「結論是不要太長命。」

噚日,薯片突然煞有介事地麜facebook(fb)度「些牙」(分享)佢個「官方後援組織」「薯仔」髽b專頁,介紹一班「薯仔」來自不同政治光譜、不同年齡層,「對解決香港當下面對的問題非常有熱誠」咁話,而睇返「薯仔」黿M頁,成員都係包括鱞遘谷n似好正面、好陽光鵀~輕專業人士,裡面齯漁e都叫做正正常常。

不過,一向只有支持者「些牙」偶像隉A邊會有偶像「些牙」支持者洁H薯片煞有介事咁「些牙」法,唔通想間接同咒罵芳芳姐嚙E進「薯粉」劃清界線?如果真係劃得咁間接、無正視問題,又點樣「爭取不同光譜支持」、「修補社會撕裂」呢? ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻