logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:薯片只顧邀功 林太徇眾換血

2017-03-26

詹劍崙不滿曾俊華在金融服務界論壇上未有檢討昔日的財金政策,反之林鄭月娥處處表現出願意聆聽業界意見。事實上,兩人於同日出席該界別論壇,過去9年半主管金融業的曾俊華未有切實回應業界問題,更以任內有財政盈餘邀功,被業者「窒」後更隨即面黑黑。而林鄭則表明,當選後會在財金班子上注入較多新血,以新思維及新動力改變過去的無為作風。

18名金融服務界選委早前舉辦論壇,林鄭及曾俊華先後與業界代表會面。選委之一、著名股評人鄧聲興當時問到曾俊華對任內的業界發展滿意與否、有否改善空間。曾俊華回答時卻「叻唔切」離題,稱任內的9年半非常波動,包括2008年出現金融海嘯,做了不少工夫,令金融市場基本穩定、經濟基本增長,除財政健康外更有盈餘,「我唔會話去讚自己,但我相信我係可以向香港人交代得到,我亦都係不負中央所託。」

主持隨即追問道:「既然好滿意,即係如果你當選,未來5年唔需要有改善空間啦?」曾俊華即時顯得不悅:「呢個係你講鵅A我]永遠都有改善空間,呢個根本係唔使講,我唔知你點解總係講埋呢鑨洁C」

林鄭月娥當時則強調,政府要在金融發展扮演領導角色,並暗諷曾俊華任內無領導能力及唔做洁A「正如上年港交所同證監會就監管上市諮詢好似有意見分歧,但睇唔到有一位好有領導地位鴾H講幾句,等市場知道發生咩事。」被問到當選後會否招攬市場中人加入財經事務及庫務局,及是否已有財政司司長人選時,她笑言目前局內僅得正副局長及政治助理3人可以換人,「大家想問我係咪想轉人?財金系統可能新血更多,要有新思維、新動力,唔係無為政府。」 ■記者 朱朗文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻