logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】狗達妻批狗主借假「姦」帖誣陷人

2017-06-16

「港獨」分子為了打擊對手不惜歪曲事實,而「熱城」與狗主黃毓民互咬時使出一模一樣的手段,一般人就真係難講邊個講事實苤C狗主近日在網台節目狠批「城邦派國師」傻根(陳云根)時,引用一則懷疑為「假傻根」的帖文,其中指「香港建國之日......,捉拿青政二子男女姦」,並狂鬧對方賤人。狗主信徒當然將有關帖文周圍share,「熱狗前首領」狗達(黃洋達)之妻陳秀慧,就分享了狗主信徒的相關帖子,狠批有人將假帖「特登去share出去誣陷別人」咁話喎。

傻根年前曾接受壹傳媒的訪問,其中承認自己在「成名前」經常嫖妓。狗主日前在其網台「MyRadio」節目中在狠批傻根「痴×線」之時,就引述帖文稱:「陳雲話:『建國之日,就要×你老母......強姦......呢個游蕙禎!』你(傻根)又真係恨×到喇,真係......佢(陳雲)話佢中(鍾)意叫雞(謘^嘛,你咪搵曮嵽奰飢A叫囉,畀多蠵咪得囉。×你老母賤人一個!」

他續稱:「唔應該對女性講呢洁]謘^,係咪呀?有名有姓齯k性你唔可以咁樣同佢講洁]謘^;你幾憎佢都唔可以咁樣講洁]謘^。你(傻根)講呢炴N代表你人格好×卑下,你講乜×炰z論都冇用!×你支持佢(陳雲)瓥變鱈Y人渣薄I」

懶理「台長」提醒帖文是假冒的

「台長」梁錦祥即提醒狗主,有指該帖文是他人假冒傻根所發的,狗主就指稱,傻根並沒有公開否認,「呢個ac(fb戶口)唔係陳雲,都係佢齯銕貜抾}。你陳雲唔出聲即係認同啦,×你老母,講咩隉I」

有狗主信徒在節目後就瘋傳有關的「假帖文」,包括狗主的助理、報稱為「法律顧問」的「溫鞭」。在網上討論區,也有人插爆傻根。「熱城」支持者「Patrick Wu」就cap圖反擊,指有關帖文來自假傻根的專頁,「好希望,大家可以廣傳,睇下(鵅^呢班人用乜洃漎q做洁CWon Bin(『溫鞭』),係其中一個太監」,又稱不同意見「冇所謂」,但就唔應該「用卑鄙下賤的抹黑手法抹黑別人」。

「國師唔出謎幘M就入佢數」

陳秀慧就轉發了有關帖子,借鬧「溫鞭」批狗主,「人格既(鵅^......明知係假陳雲PAGE出既(鵅^STATUS,特登去share 出去誣陷別人,律師喎,法律顧問喎。」「佽q明」即醒水留言:「狗主重(仲)遄]響)度話呢單牁禫u。」「Ivy Wong」稱:「榮主話國師唔出黎(薄^澄清就入佢數,唔係佢講既(鵅^就應該要出黎(薄^澄清blah blah blah。」「Crystal Li Yuen Man」即道:「佢(狗主)可唔可以證明自己冇強姦個阿婆?」

不過,據稱由「本民青政狗」把持的「連登討論區」,就貼出另一則疑為傻根的帖文,其中否認自己講要強姦游蕙禎「咁簡單」,而是要「先雞姦梁頌恆,再強姦游蕙禎」云云。

所謂「真假難分」,「港獨」派經常歪曲事實去抹黑他人,今次自己受返,身為花生友,當然係偷笑等下回分解啦! ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻