logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「狗仔周」一句質疑 換來「區頭」批鬥監察

2017-06-16
■周韋樂。網上截圖■周韋樂。網上截圖

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)不少前「骨幹成員」揭露了所謂「熱狗」的「幫會式」管治內情,真係越睇越心寒。「 嶺南大學退聯關注組」發起人周韋樂近日稱,身為「熱狗」的他,當時只是在facebook留言說了一句:「點解『本民青』入獄鴾H就係抵死,自己人入獄就係『義士』呢?」隨即被「熱狗」的「區頭」批鬥,更因而被人監察,連基本的人身、言論自由都沒有,其後終與「熱狗」決裂。

狗主黃毓民近日在網台稱「熱狗前首領」狗達(黃洋達)一直採取「幫會式管治」,仲話對方「惡過黑社會」喎。曾為「熱狗」活躍成員的周韋樂,曾於去年9月立法會選舉期間、身穿印有「熱普城」狗達名字的上衣到觀塘翠屏h替對方拉票時,以啤酒樽襲擊一名女子,而被控一項襲擊致造成身體傷害罪,獲判24個月感化令。

近日,已退出「熱狗」的他就在「無敵神駒」仇思達的網台節目上大爆「熱狗」的「幫會管治」的內幕。

周韋樂聲稱,早前有一名「本民青」成員或支持者被判入獄,有些「熱狗」隨即在facebook留言指此人是「抵死」,他就留言反駁,「點解『本民青』入獄鴾H就係抵死,自己人入獄就係『義士』呢?」

此話一出,一個「熱狗」的「區頭」,就在內部WhatsApp群組裡「cap圖」(截圖),再質問周韋樂:「你依家係咪仲同『本民青』有親呀?」

「區頭」叫人「睇實」 唔敢再「亂講洁v

其後,該「區頭」叫周韋樂的一個大學同學「睇實」佢。周韋樂稱,自己當時就意會到「熱狗」開始要批鬥他,所以他不敢再「亂講洁v,「即係我get到儱N思係開始會有批鬥行動,係想畀我知係有人鬺A旁邊(謘^,你唔好亂講洇r!之後我呢幾個月都唔敢鐪acebook度講咩其他鵅A令到我完全唔敢再出聲啦!」

「無敵神駒」隨即質疑,「熱狗」是一個嚴密的「幫會化」組織,每一個成員均要被它控制,「呢曮Y乜×炰梒薄]謘^!......平×時成日鰜袬縐末蛈菪恁C咁×鍾意控制人?包括鄭松泰議員呀,都係受你黃洋達控制囉!佢咪就係一個咁×嚴密鵅y幫會化』組織薄]謘^囉,邊度使呃人呀仲?講一句說話都唔×得(謘^!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻