logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】擁兩樓扮窮「眾籌」 小麗老千又昆水

2017-07-27
■劉小麗用個人戶口收捐款。 fb圖片■劉小麗用個人戶口收捐款。 fb圖片

在反對派眼中,「錢,全部都係錢!」「瀆誓四丑」被DQ後,做得最積極的是什麼?就是籌款!小麗老千(劉小麗),近日就在fb帖子向支持者乞錢。不過,有人揶揄,小麗老千有兩層樓,是旦賣一層都夠錢有餘啦。有網民更突破盲腸(盲點),話帖中提供的3個戶口中的兩個,都是小麗老千的個人戶口,質疑她想「過水濕腳」,有人稱已就此事報警。

有兩層樓、在理工大學轄下香港專上學院任職講師的小麗老千,在被DQ後即時籌旗,更將有關的帖子置頂。

她在帖中第二句,就已經直接講錢:「小麗及整個教室都面對巨大財政壓力,在墟市、安老等議題的工作頓失資源,未來更可能被追討更多訴訟費用及議辦營運開支。」

昔承諾全走數 今過水疑濕腳

她續稱:「為繼續開拓這條與民間同行並進、爭取民主的道路,抗衡不義的司法打壓,希望各位踴躍捐輸,聚沙成塔,與我們一起走下去!」帖子下方post出3個捐款方式,咦,除鰿陛u瀆誓四丑」籌款的「守護公義基金」外,另外兩個都係小麗老千的個人戶口,包括Paypal和東亞銀行戶口諢A唔通肥水不流別人田?

網民「Andy Tang」就留言道:「公開呼籲捐款,仲要捐落你自己私人戶口, 第一,好似唔係合法鍐{!第二,點解你自己唔賣樓打官司, 要市民/支持者畀錢你去打? 自己一蚊都唔使出?咁你同鷁齯^兒有咩分別?」

他又鬧爆小麗老千選前話捐議員月薪一半,要成立義工隊幫西九龍麊曭怴A但最後只捐一兩個月就不了了之,義工隊當然冇鷐v,「第三,你當選前鴭蚇捰P當選之後做過釂A洁H每月捐一半薪金走數、開會九唔搭八,完全魂遊太虛,(妳)點說服齯H去捐錢支持你?莫講話做議員,你連做人都一塌糊塗,諗住想過水濕腳,仲有點知你係咪今次藉著(荂^捐款、 另一邊賣樓跟住收齊D(齱^$(錢)遠走他方, 咁到時真係關人×事囉!」

「Sam Leung」質疑:「(籌款)有冇向政府申請?冇?算唔算非法募捐?」「林輝」稱:「已報警處理,當作電腦騙案處理,非法集資。」「William Teddy」就補充:「應該還可以向金管局投訴東亞銀行懷疑有洗黑錢戶口,逼東亞查清楚每一入戶存款的來f(歷)及存款人資料。」

講句公道話,網上眾籌目前係冇王管鵅C雖然係咁,如果有大量可疑資金流入某個個人戶口呢,就只有相關機構同銀行自己執生苤C ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻