logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】老馮謀補選仲「挑機」 網民狂數阿基衰乜

2017-08-09

宣誓風波之後,唔少反對派中人都唔太關心所謂「戰友」保唔保得住議席、使唔使破產等,只係掛住可唔可以褽繨刐麉袚m位。好似民協前立法會議員馮檢基,無時無刻都為自己重返立法會籌謀,但佢一鬗W年選舉輸到連按金都垠曭臐A二薑U年就夠秤用兩蚊搭車,自然俾人鬧佢霸住張「政治關愛座」。不過,佢日前接受網媒訪問鶧},就薑@場「網絡挑機」,話要搵個「勝算高」鴷X講鵅A仲反問「馮檢基衰鶱銦v,於是網民就響應佢鵅u呼籲」,力數佢究竟衰鶱銦A而最多人唔滿意佢一把年紀阻住後生仔上位,同埋係咪要老馮投畀佢老馮! ■香港文匯報記者 陳庭佳

自從以唯一參選人身份通過民協黨內初選,有機會出戰九龍西補選之後,老馮鐪acebook上面鵅u嬲嬲」多到上個頭殼頂度。不過,佢似乎仲未知衰,日前接受網媒訪問鶧},就忿忿不平咁反擊一眾網民鴽撋。佢話網民唔明白佢檭靰k,自己的而且確獲得超過三分二民協會員支持,又話要搵個「勝算高」鴷X講鵅A仲講到如果畀Cheap禎(游蕙禎)選返,「畀返佢,如果贏唔到,補選意義鶱銕蛂H」即係踩低人抬高自己隉C

事後補鑊 稱勝算高者去馬

唔知係咪覺得自己講大驉A佢之後加返頂頭盔,話只係要求反對派初選,同埋「客觀、科學、有代表性」鴷謗捸A發現邊個勝算高就邊個去馬,唔一定係佢自己咁喎。

唔認「隻滿v李卓人 雙雙攬炒

講到有人覺得佢上年鷊s界西「隻滿v工黨李卓人,最後雙雙攬炒,佢就死兜自己錯估形勢,賴鬙h朱凱Y得票超出預期同「雷動計劃」度,反問點解要佢食晒隻死貓,仲話自己鼰U幾票都係上屆民協代表、當時屯門區議員嚴天生鼤慼A唔存在馬咩鶢穭H鼤慼C咦?咁咪間接承認自己無吸票能力?

老馮越講越扯火,話如果有網民寧願投畀建制派都唔投畀佢,就要話畀佢聽「馮檢基衰鶱銦v,係咪衰做得耐衰年紀大,仲暗寸網民意見無代表性,「我可以開不同賬戶,可以有100個都是馮檢基。」賬戶唔使多,一個民協fb專頁管理員身份就夠啦。

鶶X問出鰽韝妨寣A唔少網民都集思廣益,齊齊研究「馮檢基衰鶱銦v,有人覺得佢衰在年紀大都霸住個位唔肯世代交替,有人就話民協鬗E龍西連香兩屆,老馮自己上年都輸到貼地,今次諗住再選,衰無自知之明。「Wayne Law」更加精警,話老馮衰在要人]諗唔到佢有乜衰就投佢,「𠵱家瓛憫A謘H」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻