logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「中箭」扮慘要眾籌 轉頭物資派街坊

2017-08-09

反對派話爭取言論自由、新聞自由,但一遇到報道唔係吹捧佢鼢N懷恨在心,搵到位就入。「香港中箭(眾志)」的秘書長河童(黃之鋒),近日發帖話有口罩、成百支伸縮直幡棍等「剩餘物資」派街坊。有記者就問佢拍檔袁嘉蔚「點解最近會執洁v,結果佢同河童就出地球post揶揄間報館,仲問第時掃地使唔使出採訪通知喎!

雖然「中箭」扮晒慘,開口埋口要眾籌,但河童近日出帖就話在整理「中箭」會址時,發現有不少「多出」的物資,包括全新伸縮直幡棍100支、口罩27盒等,「希望有朋友幫忙接收」,仲講到明係「贈送物資第一彈」喎。照咁睇,「中箭」都唔係佢口中講得咁窮隉I

記者問一句 河童勁寸嘴

身為「中箭」南區社區幹事的袁嘉蔚其後開地球post,話「因為黃之鋒出左(驉^個free野(洁^post,就惹來某報記者WhatsApp問我『點解最近會執洁z,仲問可唔可以出我地(])鵀^應。其實香港冇新聞咩?下次我譅ffice掃地出份採通吧!」她又標註「下次你執屋我問返你點解」、「其實平時都老作開唔使特登問我鵅v等等。

c伸(利益申報)先,問佢麰曮Y香港文匯報呀。身為事件主角的河童鷇}地球post時,就開鬙鰴灝名,仲好寸嘴咁話「××日報:口罩=暴動物資」咁。袁嘉蔚就留言:「下次我掃地同你(××日報)講聲。」

「中箭」友「Kyle Chau」則揶揄:「×,聽日就開返個post洗廁所,free廁紙,我捐100卷,照顧下青少年身心健康。」

「黃盛輝」留言稱:「口罩都係暴動物資;咁全港醫院診所都要查封啦。」「Kelvin Cy Chan」則稱:「原來全世界醫院診所都是暴動基地。」負責幫「青症雙邪」Cheap禎管理fb個前「學民思潮」成員李宗澤,就留言話「某類記者智商只有30」喎。 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻