logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】神邏輯稱人人有責 「熱狗」都鬧戴賴皮

2017-08-22
■陳秀慧在fb批評戴耀廷卸膊。 fb截圖■陳秀慧在fb批評戴耀廷卸膊。 fb截圖

狗口都長得出象牙?得,真係得,講返句公道說話咪得囉。隨荂u雙學三丑」因衝擊政總前地被改判即時監禁,唔少人都放長雙眼睇鼢X時輪到當日鼓吹「佔領」鵅u佔中三丑」之一鵅u戴妖」戴耀廷。不過,當被指自己應該背負最大責任時,戴妖竟然使出大絕活「所有人都有責任」。嘩!關其他人咩事啊?今次秒殺戴妖麰曮Y其他人,而係成日自己都講洏X事鵅u熱青城」,其中「熱狗」過氣頭目個老婆殘獸慧(陳秀慧)就一針見血咁話,「人地(])講緊你最大責任呀戴生,× spin(扭曲)去話人都有責任,唔通自己既(鵅^責任就無事打和super咩~」

法官早前判「雙學三丑」案時,不點名批評鼓吹「違法達義」鵅u有識之士」,應該要為呢班年輕人坐監而負上最大責任,大律師公會前主席石永泰近日亦點名話戴妖要負上好大責任。

反指石永泰無企埋一齊

戴妖盚L去個星期日遊行時就俾傳媒追問點睇,點知佢竟然使出大絕活︰「所有人都有責任,點解唔能夠一齊去堅持一個『真普選』,而係讓年輕人走到前面?」佢仲拉埋石永泰落水,話如果石永泰肯同佢]一齊,聲音就會更大,所以佢都有責任咁話喎,簡直係「公我贏、字你輸」翵s極版!

Spin到咁連殘獸慧都睇唔過眼,鐪acebook出文話︰「正到爆,人地(])講緊你最大責任呀戴生,× spin(扭曲)去話人都有責任,唔通自己既(鵅^責任就無事打和super咩~覺得你壇浀陸暋D既(鵅^,就梗係唔會同你企埋一齊啦,就好似你當日一係(騿^金鐘一宣布(佈)『佔領鐘(中)環』正式開始,就一大班人離開你個場一樣。」「城邦派國師」傻根(陳云根)亦出post話︰「大難臨頭,戴耀庭(廷)竟然推卸當日發起『佔中』和認罪自首的首要責任。」

唔少「熱狗」都加入鬧爆戴妖。「馬菲」就繼續演繹戴妖邏輯話︰「俾(畀)佢講,奧巴馬有責任,如果佢當年蟑輕鉿P佢地(])一齊,聲音更大,所以佢有責任。普京有責任、默克爾有責任......咦......但佢地(])唔係香港人喎?愛與和平無分國界,所以全世界人都有責任。」

倡轉做污點證人告市民

「林方」就簡潔為戴妖概括話︰「戴耀庭(廷)賴晒全香港七百萬人都有責任。」「陳漢深」恥笑道︰「快讕鈰策藕I證人,告哂(晒)全香港市民啦。」「KY Lai」就總結出戴妖必勝法話︰「『光環』我獨佔-現金入袋;責任大家分-共同承擔;成功定必認-領導有方;失敗是因你-破壞團結。」

唔少人都希望戴妖會被繩之以法。「Joe Yue」就話︰「呢個賤人入去坐番(返)幾轆(碌)先講啦!」「道明」亦揶揄︰「戴耀庭(廷)你係其中一個『佔中』發起人,點可以大難臨頭各自飛謘A拉埋你班『佔中三恥』,至可以感召到群眾鴾O量對抗極權!」「Ming Mok」就話︰「過多兩年我們分退休金先至去坐監計劃得非常週(周)詳,可憐鶦Z傻仔坐完監後就冇哂(晒)前途想選立法局(會)議員都冇機會。」

「John Tam」就似乎看透世事咁話︰「算把(罷)啦,淨係見齯H×石生多過×佢,× factwire(《傳真社》)多過×林生(釘書機奇案林子健),港豬寧願要『光環』都唔要真相。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻