logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】河童監倉畫錯字多 被寸「應聽話讀書」

2017-08-25
■河童一張圖都可以成堆錯字,真係要聽阿媽話,畀心機讀書囉! fb截圖■河童一張圖都可以成堆錯字,真係要聽阿媽話,畀心機讀書囉! fb截圖

「中箭(香港眾志)」秘書長「河童」黃之鋒雖然已經鋃鐺入獄,但都不忘繼續鷅舋艇@界蒲頭。

噚日,就有人幫河童鐪acebook貼鰼i佢親自繪製嚘囥苭限措洁A其實監房就冇乜特別,特別係河童30字嚗苭雂丑A竟然有5隻錯字咁多,搞到好似玩找錯處咁,唔少網民都驚訝留言︰「咁多錯別字謘C」

讀者睇完張圖睇到蠵蠾r鶱銗憬O?分別係「廁所」寫錯鱁窗u次所」、「洗手盆」寫錯鱁窗u洗手盤」、「硬板床」寫錯鱁窗u硬版床」、「儲物箱」寫錯鱁窗u儲物廂」,仲有個寫到難以辨認鵅u平面圖」個「圖」字。

唔止謘A佢寫畀外界麉H入面,更將佢個囚友、因旺角暴亂被判監兩年鼣薑l晞個名寫成「熙」。

網民「Lam Albert」都忍唔住留言話︰「超多錯字。」「Gil Lee」就揶揄河童︰「上設計堂是正確的。」

有網民就解圍話佢有讀寫障礙,不過點都好啦,正如佢媽媽對佢鴷m囑,河童入到去真係要讀書啦。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻