logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】鍾琬媛發「退熱帖」 「熱狗」嗌大交

2017-09-06
■鍾琬媛發「退熱帖」,宣佈離開「熱狗」。fb截圖■鍾琬媛發「退熱帖」,宣佈離開「熱狗」。fb截圖

自從大玩「清算」之後,走鴾@個走鴾S一個,今次仲走一個選過立法會鴾H,好難令人唔覺得佢]內部出問題。拍過「熱狗」副主席四眼(鄭錦滿)出選港島嬼橕{媛(Bonix),噚日宣佈退出「熱狗」,雖然無交代點解,但唔少唔妥「熱狗」嚘竷薄A索性幫佢安驉u退熱保平安」呢個原因,搞到「熱狗」鬼鍊咁嘈,最後都係上演一場《小學雞齊嗌交》!

鍾琬媛噚日鐪acebook發鱄荂u退熱帖」,話自己搞掂晒齯漰壑妨寣A就會離開「熱狗」,並「感謝」多年薯@事過、支持過佢鴾H喎。

佢無鬧住走,人]自然畀返兩分薄面佢,好似「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰)就叫佢加油,仲叫佢記住「成功之前,絕對不要放棄夢想」呢句「熱狗」名句,但蟲泰轉過頭蟈N畀(俾)「Jane Checketts」叫佢唔好再想當然,話Bonix如果想繼續「追夢」,就無必要離開「熱狗」,霸道到呢!至於共事過鴷|眼,噚日竟然無任何表示。

成班「反熱」網民仆到去佢fb度恭喜佢,又話「退熱保平安」,又話「唔通陪你(『熱狗』)清蒜(清算)咩」,有人仲些牙(share,分享)鱄^文老歌《Congratulations》。

「熱狗」睇唔過眼反擊,好似「夏霽」就話:「幾多×樣出來抽水......得喇得喇!你]想人]係反面決裂,好明顯豲漶I可惜事實唔係,唔琝A]班小人鼢螫獢A你班×樣想撥火搞事,都冇用謘I明唔明呀?白痴!」

「反熱」劗銗蝟ㄘ霅囍簎V,「安隆」批評「熱狗」平時都係食人花生,「但同時又唔準我地(])食花生,起哂(晒)鋼(螯)咁款,死『熱狗』真係霸道,收一收皮好嗎?......不過離開『熱血公民』的確係客觀事實,我地(])主觀為佢離開呢個惡貫滿盈鼤梒晰P到開心!吹咩?」

網民勸「遠離政治做實事」

罵戰睇得多,不如睇鼤M泉,「Johnny Yip」就叫Bonix「遠離政治,做實事改變社會」,呢曮}係人講狣o! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻