logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

《壹週Plus》辱港姐 毛婆批歧視「淪落」

2017-09-06
■毛孟靜就在facebook發帖批評《壹週Plus》種族歧視。 fb截圖■毛孟靜就在facebook發帖批評《壹週Plus》種族歧視。 fb截圖

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)2017香港小姐結果日前終於出爐,冠軍由雷莊𠒇奪得,佢靚唔靚就各花入各眼啦。不過,就算對方唔靚都好,都唔使侮辱人啩?《壹週Plus》對這名新港姐毫不客氣,以「【負皮王】港姐冠軍雷莊𠒇被嘲似賓妹 網友:搞搞棚牙先出嚟見人 」為題,嘲諷稱:「乜今年菲律賓小姐都可以參選嗎?」

為求討好網民、增加點擊率,《壹週Plus》真係去得好盡,難怪連「自己友」都睇唔過眼。一直與壹傳媒創辦人黎智英「關係友好」的「香港本土」立法會議員毛孟靜就在facebook發帖批評,這是赤裸裸的種族歧視,又慨嘆香港新聞「真淪落至此」,叫壹傳媒要醒吓喎!

不過,睇得毛姨fb,唔少都同時係壹仔支持噃,所以就有人撲出來辯護。「David Tan」留言稱:「似賓妹點解種族歧視?賓妹都可以好靚架(㗎)喎!睇你自己點解讀……」「Chung Man」則稱「毛孟靜歧視賓妹,所以似賓妹 = 種族歧視」云云。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻