logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民鬧爆單車遊行騷

2017-09-06

■ Angus Ng: 「一地兩檢」關單車咩事?無啦啦又上神枱?

■ Lo Nok Lonok:下(吓)……呢條路線,遊行比(畀)邊個睇?

■ Paul Wong: 大圍去大美篤(督)叫遊行?咁其實每日都有好多人遊緊。

■ Kin Chi Yung:抽水都唔好咁令人討厭,攪(搞)到我唔敢同人講我踩車㖭(w)。

■ 羅振奇:雖然我對高鐵「一地兩檢」存疑,但反對活動點解將單車運動拖落水。我唔明由大圍踩單車入大尾(美)篤(督)同反對「一地兩檢」有咩直接同間接關係。

■ Patrick Laikinon:「一地兩檢」同踩單車兩樣不相關的事情掛勾(鈎),簡直不知所謂,我完全難以理解組織者的用意何在。

■ Vincent Leung:要遊行去維園行飽佢,單車徑係放鬆做運動既(嘅)地方,唔好拖埋落水。我放假已經唔過港島睇你哋班藍黃Show,真系(係)連新界都唔放過?

■ 鄭源:不如到行山徑去遊行,空氣新鮮又唔會影響別人。

■ Pong Even:遊行為名,收政治反(犯)靚(𡃁)仔擴充兵源為實 ~

■ Rick Law:請問出席活動是否要帶釘書機?

資料來源:facebook

整理:香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻