logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民:反對派荼毒 港大學沉淪

2017-09-10

Susan Wong :相信浸大、科大、理大、樹大、嶺大......陸續有來。大家拭目以待!

Josie Lau :如果教大是一時衝動,該死!那麼城大是深思熟慮,更加該死!

Stella Li:近年各大院校學生任意妄為,爆發各種不道德行為,原因是十多年來,政府對教育撒手不管,大學管理層不敢管,別有用心者卻用心管用心做,學生潛移默化的結果。

HK Youngs:政治、違法違紀或針對任何人都不應在教大和其他大中小學出現。學生們好好地讀書、學做正人君子、求知識和創造知識吧。

Sharon Yu:完全係小學雞行為,唔怪得依(M)家d()大學生俾人叫做大學雞啦!呢兩件垃圾真差在未係(騿^鏡頭前舉V字手勢!佢地(])完全係一副沾沾自喜,覺得好好玩咁,呢d()垃圾真係唔送去垃圾堆填區都唔得!

Cat Chung Si Wan :無理仇中盲反,蔡若蓮只是被任命副局長,她殺了你們全家?人家喪子之痛,往人家傷口撒(鹽)咁冇人性。

Wong Kwai-wing:反對派勢力深入校園,他們控制話語權,長期「播毒」,混淆黑白,不僅影響年輕一代的心靈,更導致整個社會習非成是。

資料來源:facebook留言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻