logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

港式中文呃唔到網民

2017-09-10

Franky Wan:一睇就系(係)港式中文語法,簡體字又錯漏百出,白痴先甘(咁)做耶。

Jiale Chi:在大人眼中,此等轉移視線的低下技(伎)倆完全無所遁形。你地(])班人咁玩法,只會令自己間大學聲譽越搞越臭。不過我知道,你地(])一點也不在乎!

Yanqiong Fu:這麼白癡(痴)的行為除了弱智的「港獨」還有誰做的(得)出?

Tsz Kin Lam:自己劇情自己編。

Dennis Mou:翻查閉路電視喇,一定要追究到底,千祈唔好俾人間]渣)走甩! 九成機會係小動作插贓嫁禍!

Ho Wong:自己貼上去賊贓嫁禍好交人出來啦!咁低能都諗到,交cctv出來,夠膽兩單野(洁^睇麉Y(係)吾(唔)係同一班人做喇!

Keith Law:明顯唔似係國內(內地)人,只希望有CCTV影到事實,讓真理彰顯,任何人做鼣ㄓ@視同仁對待。

Sam Law:學生會管理民主牆不善亦應立即道歉+譴責!不應寬己嚴人!

Sam Tam:涉及重大公眾利益,香港警察應介入嚴肅調查至水落石出,以免有人有機可乘。

Lee Man Lai:恭喜你地(])呀!呢件事睇得出教院大學生質素原來係咁好!

資料來源:facebook留言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻