logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】食店證賣羊不賣狗 何來關帖鄺神詐死

2017-11-08

元朗食肆「文樂美食小炒王」早前俾人屈佢賣狗肉,俾齯牊麍ㄓS報警又報食環署去「招呼」,當中有散播謠言鵅u本土行動」何來,仲有幫手叫網民「廣傳」加「搜證」鴾葬埶狦陪、民主黨鄺神(鄺俊宇)添。不過,食環鴾ち蝯痕G前日就出爐啦,「小炒王」鐪acebook度貼鬙X薄A證明自己真係賣羊肉。唔少網民就理直氣壯追數,tag(標註)埋鄺神同何來叫佢]道歉交代,但兩人都冇回覆過,有網民就建議店主︰「係時候要從法律途徑追究名譽損失!」咁又係,抽鑨鴾竷h害人,唔使還咩?

「指羊為狗」懶理被tag拒道歉

成日黐住「自決派」朱凱Y搞保育、行「動保」路線鵀顙荂A早前鐪b專頁「動物生命糾察隊」出文,話「小炒王」賣狗肉,仲貼埋相去「指羊為狗」,同時言之鑿鑿話已經有3個專家都係咁睇。

話都冇咁快,鄺神唔係第一時間搵「小炒王」了解,而係第一時間鐪b出篇靠害文,話自己「搜証(證)中」、「已去信警方促調查」、「請各位協助廣傳訊息」。

雖然件事漸漸水落石出,鄺神一度諗住落去餐廳食餐飯影張相,同老闆扮老友當冇事,當時好多網民已經對佢呢種無賴態度不滿,前日「小炒王」貼鱄嘛穭ち蝯痕G,強調「我地(])賣的是羊肉」,網民就再一次向鄺神同何來追數,要求兩個人道歉,仲tag埋佢]添。

「蔡仲賢」就問︰「屈人係狗肉果(鶠^班人肯出薑蓿}道歉未?」「Pierre Cheung」就揶揄︰「車禍害人,影響一生,未有証(證)據時,咪跟!道歉啦!你班×人。」

鄺粉甩鍋:最狗係何來

不過,你又點叫得醒扮鴾H魽A兩個人當然冇覆,有網民去何來個「動物生命糾察隊」fb專頁度出文,仲俾人「關閉貼文回應功能」添。

難為鄺神髽ans(支持者)仲要幫佢兜。「Chun Yu Cheng」就「棄何保鄺」話︰「鄺俊宇認左(驉^衰仔啦,最×街係何來, 禮(戾)橫折曲, 死不悔改。」「Aegis Cheng」就鄺神無賴mode上身話︰「鄺俊宇冇一口咬定係狗肉,叫人幫手查證喎。」

當人傻謍均H「夏紫晨」就指出︰「佢係叫人搜證,件事未查清就叫人廣傳。」「HO Karen」就話︰「個逗號人(鄺神)邊有道歉?重(仲)要落去抽水扮無事發生呀!」「Alan Wan」亦同鄺神fans鬥無知話︰「鄺神幾時認衰仔?有新post?」

市民挺店主法律行動追究

網民亦都建議店主唔好忍佢],一於採取法律行動。「Wendy Ng」就話︰「果然水落石出!係時候要從法律途徑追究名譽損失!」

「夏紫晨」講得再白齱J「係時候告何來同鄺俊宇啦。」「Trixia Pat」亦話︰「支持老闆告譭謗。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻