logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】毛婆咖喱飯網台節目被即摺

2017-11-08
■毛孟靜在fb宣佈,自己與范國威在「D100」的節目被摺埋。 fb截圖■毛孟靜在fb宣佈,自己與范國威在「D100」的節目被摺埋。 fb截圖

摺埋節目呢樣洁A又點止係「熱狗」專利魽H好似作為主流反對派喉舌嚘竷x「D100」,最近亦都摺驉u香港本土」立法會議員毛婆(毛孟靜)同「新民主同盟」咖喱飯(范國威)儭`目。

毛婆同咖喱飯前晚鐪acebook出鰼i鰝蝦蔚鵀X照,話佢]個節目《毛范本土》當晚係最後一集,一眾「黃絲」弱雞上身係咁問「點解鵅v,有人就話據傳係削減成本,因為「D100」收嚚猁鰶V褻V少,鶻すX港巀u口又俾業主加成三成租。

聽返囓奕鶖灡均A加租就係真鵅A而一直獲「D100」免費借出辦公室麰^文網媒《HKFP》,最近亦都搬去堅尼地城一幢工廈,唔知係咪因為「D100」將加租轉嫁畀佢]而「分家」呢?

至於削減成本就仲簡單,邊個節目無人聽咪摺邊個囉!如果係咁,咖喱飯鬘X年立法會新東補選都幾勢危! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻