logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

苗僑偉與太太食煲仔飯慶祝姨

2017-11-28
■苗僑偉、黃宗澤、溫碧霞、張慧儀及陳嘉桓等出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式。■苗僑偉、黃宗澤、溫碧霞、張慧儀及陳嘉桓等出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)苗僑偉(三哥) 、黃宗澤(Bosco) 、溫碧霞、張慧儀及陳嘉桓等,昨日出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式,剛於馬來西亞得到「最喜愛TVB男主角」的三哥,被問到如何慶祝?他表示沒有特別慶祝,與太太戚美珍去買了煲仔飯食,食完就大覺唌C

至於可會再搞慶功宴?三哥表示現收拾心情開工,之後都會有通告,一直去到十二月尾。至於可擔心被指用拍劇換獎?他即很愕然說:「鵅H冇人同我講過要拍劇換獎,我都唔會做啦,在呢個圈子多年,有咩未經歷過,這只係謠傳。」至於可覺得自己威脅到王浩信、馬國明?他帶笑說:「嘩,自己係『後生仔』,點敢講話威脅呀,(你現在係大熱?)真係大熱?沒乜所謂,垠屭黕N等下年,仲有好多機會,大把機會,都等鬙|十年,有就開心,冇就再鼓勵自己啦,再俾心機。」

黃宗澤劇中演賤男

一身潮服打扮的黃宗澤被三哥笑指似醒獅,他Bosco表示劇中角色可以口不擇言,可以隨時「爆肚」做口賤男。而今次他的角色會很專一,反而三哥最多女伴。 談到苗僑偉在馬來西亞得獎,Bosco自爆當時只穿底褲見證對方得獎:「當時收工準備沖涼,除剩底褲時,就宣佈頒獎畀三哥,自己就茼磼鹵с誚簆姨,呢個支持方法幾尷尬呀。」他謂都好替三哥開心,問到可會支持對方在無邦{獎典禮再得獎?Bosco笑說:「咁就最好啦,仲可以屈多幾餐,如果可以投票,我就投多幾票。」 問到會否出席無言x慶劇《溏心風暴3》之宣傳活動?他表示會盡量抽時間,因最近忙於在深圳拍劇。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻