logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

陳倩揚利用社交媒體做生意

2017-11-28
■陳倩揚、梁嘉琪出席頒獎禮活動。■陳倩揚、梁嘉琪出席頒獎禮活動。

香港文匯報訊(記者 植植)黎芷珊、陳倩揚、梁嘉琪等到尖東出席頒獎禮活動,她表示去年曾擔任表演嘉賓,今年再獲大會邀請以大使身份撐香港中小企業,她透露知道做生意要突破好多難關,要有資金同脈絡,做生意最緊要識人,現在還利用社交媒體,即時應對客戶需求。

講到取經做生意,倩揚表示一直有經營護膚品生意:「不過今年比較忙,都係鶹魚鴗W營運鴷。(叫老公出錢做大點?)都可以,但我覺得時間大於金錢,除鬙芛N仲有好多工作,同埋要照顧小朋友,他們仲細,屋企鴾餼奐|大齱A不過做生意都帶畀我好多成功感。最緊要係有熱情同興趣,作為媽咪時間分配都係一項課題。」

黎芷珊為其太陽眼鏡品牌領獎,芷珊表示今次特登來領獎,雖然個品牌都做魖潀~,都好開心可以有獎項去肯定。始終自己係由藝人轉型做生意,當時由設計、搵廠商、經營等等都一腳踢。

問到身為藝人做生意會否有優勢?芷珊表示:「都有,因為我用鬫菑v個葡文名做牌子,好多人都唔識讀,會話係『芷珊姐姐個牌子』,感覺自己好似做髐@個生招牌,都開心!加上自己有好多藝人朋友,大家都好支持我,令個品牌好快在社交媒體傳開去。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻