logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「中箭」夾硬「孖妹」參選 一無政績一怕壓力

2017-12-06
■袁嘉蔚(左)及周庭(右)。 網上截圖■袁嘉蔚(左)及周庭(右)。 網上截圖

個個都講「初選」,唔通個個區都有「初選」咩?事實上,港島區真係冇「初選」,已經大家讓晒路畀「中箭」(「香港眾志」)個周庭去出選啦。如果大家記性好齱A可能都仲會記得早前傳過羅冠聰(羅三七)女友袁嘉蔚有機會出選,結果就有個「安慰獎」做驉u中箭」副主席,等佢同主席羅冠聰夫妻檔囉。袁嘉蔚做鱁ぁD席之後,噚日就騿u中箭」個facebook度大談「女性參政」,狂呻大家成日話佢係羅冠聰女友,冇人記得佢叫咩名,但似乎都冇乜人理,反而有網民話︰「講真,如果袁嘉蔚參選就會落敗,沒有政績沒有踏實的外表只有是羅冠聰女友身份怎能說服港島選民?年輕人轉頭分手比比皆是,今天她能作(做)副主席已經是太快了。」

或周庭參選 袁做副主席

「中箭」羅冠聰同黃之鋒都官司纏身,隨時又要再坐監;攝石黎(黎汶洛)又消鷚玹搧L影無蹤;林淳軒又因為「黨內財政處理問題」執包袱,「中箭」真係冇乜人剩,唯有夾硬蟑荂u孖妹組合」,前日宣佈周庭「積極考慮」參加港島補選,袁嘉蔚就做副主席咁話。

消息一出,唔少人都報以冷笑。「Dante Ma」就話︰「『眾志』政治只係玩家家酒而已。」「李明明」就話「中箭」「用人唯親」,同主席關係親密就可以「上位」,如果調轉係建制派巀陪實會俾人話。

仲有好多針對周庭出選鴽撋。「Anthony Tsang」就問︰「我唔係你既(鵅^敵人,但想問一句,一個受唔住壓力而退出『學民(思潮)』既(鵅^人有咩資格講承擔,要人支持?」

「Ivaline Poon」就幫拖話︰「曾經受不住壓力,但人可以成長。」「Truman Chan」進一步諷刺話︰「『佔領』時受不住壓力,選舉時就成長,咁×著(荂^數?」

「Dante Ma」亦追擊表示︰「這一席預左(驉^送畀建制了,慘過(民協)馮檢基出戰西九。」佢仲話︰「老唔係罪,係馮檢基得唔到大眾支持又堅持出選才是罪。周庭呢?佢連初選都唔需要,港島區會有幾多人投佢票先?」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻