logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】姚松炎踩入九西 「青症」竟「被讓路」

2017-12-05
■反對派媒體稱「青症」讓路給姚松炎。 fb截圖■反對派媒體稱「青症」讓路給姚松炎。 fb截圖

立法會補選於出年3月11日舉行,涉及嚙黻洬峊能界別都只得1席,當然又係計到盡、爭崩頭。唔少網民都話又係時候睇鴾牊麍ㄜ荂u食相」,講真,佢]個食相真係幾特別謘A例如「民主動力」話要搞「初選」,但港島就「有倫理」要讓路;新界東、九龍西要「初選」,想落場就要交幾萬蚊過魕O關先。但報名方法呢?噚日宣佈參選新界東鵅u撐獨」區議員陳國強就話唔知,網民揶揄佢「『初選』就畀(俾)『販(泛)民』DQ(取消資格)驉v。九龍西方面,講鬫n幾次「青症」冇「Plan B」,但有媒體依然話「青症Plan B」讓路畀姚松炎選九西,搞到「青症」的士梁(梁頌恆)都出文揶揄「『青年新政』竟然有事小弟係完全不知道的」,仲質疑姚松炎做乜要轉跑道。補選仲有幾個月已經打成咁,遲齯@定仲多花生食。

除驉u有倫理」鼢銈q已決定要畀返「中箭」(「香港眾志」)出選,新東同九西呢幾日都係狂打開口牌,係咁彈出彈入麉尷Q炎又選又唔選最終都話去馬,即刻大把人幫手「造王」,連反對派媒體都出鰼齱u『青症Plan B』退出改撐姚松炎」儱s聞,激到的士梁死死鵅C

的士梁回帶參選聲明質疑

的士梁噚日已經鐪acebook話︰「『青年新政』竟然有事小弟係完全不知道的,我看來應該收山引退了......」再加多個「痴(黐)筋」髼ashtag(標籤)。可能道氣仲未消,的士梁之後又出多篇文,引用姚松炎黻捁嬼n明,質疑佢︰「那原本建築、測量、都市規劃及園境界那一席呢?噢......我都係出返去先......Sor(對唔住)......」

唔少網民都加入鬧爆傳統反對派咁樣出口術。「Isaac Cheung」就話︰「讓路畀姚松炎?個腦係咪載(裝)屎?」「Tinki Lo」揶揄︰「原來『民主派初選』當初有預『青政』,好彩你]識趣fu×k off (死開)咋。」

「Patpat Lau」就安慰道︰「算啦,巴生(巴治奧,的士梁另一花名),隨得佢地(])風繼續吹啦。」「Wing Tang」就踢爆︰「功能組別無得羸(贏)嘛!」「Rita Kwan」就同情表示︰「叫基哥(民協馮檢基)情何以堪。」

新東方面都好熱鬧,反對派陣營入面噚日又殺出個程咬金,就係陳國強苤C佢噚日鐪acebook宣佈自己會參加新東「民主派初選」,但明顯就係想踩場,事關佢之前就出髐撣隉J「香港島補選堅持有『政治倫理』,新界東就不適用?新界東無『倫理』呀?」唔少網民覺得佢講中心聲,佢亦鬖菑v篇文下面留言︰「見到班『泛民』政黨大哥,真的想揮權(拳)。」

「撐獨」區員未報名已DQ

之後佢就鐪b貼出自己鼣X問,內容講到佢根本就唔知「泛民初選」點報名同點交錢,仲話連佢咁活躍麍F界人士都唔知,批評「初選」做法唔公平咁話。「Wong Wai Keung」就揶揄︰「『初選』就畀(俾)『販(泛)民』DQ(取消資格)驉C」之後再搞事咁問多句︰「『初選』乜人有權投票先?民建聯可唔可以參加?」

「北區水貨客關注組」召集人梁金金(梁金成)就好支持陳國強參選,仲話「笑下(鵅^班人都好謘I」佢又質疑「初選」究竟有幾認真,話扣埋聖誕、元旦、農曆新年假期,出年3月11日之後唔知幾時先「初選」咁話,同埋到底之後輸鵅u小氣方丈和所謂大黨,是(否)會全力協助拉票助選呢?」

「Andy Ng」就預示︰「小心又假播蛂A你知有d(齱^人(意指『新民主同盟』范國威)恨做議員恨到發燒,咁硱師傅(鄭家富)又宣佈唔選!」■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻