logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】西瓜琦收皮 被寸搵夠上岸

2017-12-20
■傻根寸「本民前」收檔。 fb截圖■傻根寸「本民前」收檔。 fb截圖

西瓜琦(梁天琦)退出,偉哥仰(黃台仰)同爭籩U唔出佢個名鴽鶞F昇又疑似鰳鞳A「本民前」三條支柱一下子無晒,不過因為選票等種種利益而同「本民前」擘面鵅u熱狗」,班大粒鴷蝟ㄜ屭]熱烈地彈琴熱烈地唱,相反「下面反應好大」,班細鴾o西瓜琦「搵夠就收」,搞U「本土派」鴷羺完成喎。

「熱狗」過氣「首領」狗達(黃洋達)前日鐪acebook些牙(分享)《熱血時報》鵀傢鶶纗D時,就乜都無講過,而佢太座殘獸胃(陳秀慧)亦都只係講鬙y「是但啦」。

最多狫鼢N係舊年選舉同西瓜琦比較多摩擦鵅u城邦派國師」傻根,先薑@句「『本民前』收檔了」,再提返西瓜琦之前講過希望「唔流血而得到民主」,答案就係佢鵅u永續基本法」,只係舊年選民唔識貨,「不過也不要再想,陳雲haters(仇家)也不要再罵陳雲。」

西瓜琦退黨原因係希望鶻f訊前「陪伴至親」,不過就連佢自己亦都親口講過,佢同兩老感情唔深喎,「YK Keung」就鬧佢「正一R×剷,借父母過橋螺晜茤x同情」! ■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻