logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱狗」無恥扮偉大

2018-01-13

「熱血公民」主席蟲泰(鄭松泰)就賽N鱄荓衩u,要跌落地拿返渣沙,最緊要識Spin(扭)。話說蟲泰倒插國旗、區旗明顯係小學雞侮辱行為,但「熱狗」就係有勇氣出褻靡U一輪,話蟲泰係為驉u掩護」「青症雙邪」麊漱h梁(梁頌恆)同Cheap精(游蕙禎),然後轉移視線話「青症」班人唔識感恩,仲恥笑埋蟲泰一份添。

「本土派」互諷互貶

「熱青城」中人「藍鳳凰」噚晚鐪acebook出文,希望幫蟲泰塑造高大背景,再轉移視線去「青症」班人度,佢竟然咁講︰「即使旗子案係鄭松泰為掩護梁游而引發,『本民』、『青政』都即時幸災樂禍。」然後附埋一班人恥笑蟲泰騃ap(截)圖,想引起公眾同情蟲泰咁。一班「熱狗」就圍爐取暖,話以後要有仇報仇咁話。

嘩,倒轉支旗就可以掩護人,你估蟲泰又係國師識開壇作法咩!究竟蟲泰係咪真係想倒旗「掩護」「雙邪」呢?同大家重溫返一次蟲泰之前騿u熱狗」工作組所發表鴾u作匯報係點講啦。

根據當時嚙音,蟲泰就話︰「騿]前年)9月至到去(舊年)一二月,梁頌恆、游蕙禎呢齱A×你,呢鑫]應該死啦R×剷(指應被取消議員資格)!但問題係,我鬗蔡陶鶡X謠縑A我唔可以(咁樣表態),我要同佢]扮friend(朋友),我要鬺鴷蒆鶪W係要顯示得到,畀其他人知道我]係幫緊佢,因為大眾白痴呀嘛!佢]以為我]係『本土派』赯嚏A你明唔明呀?『本土派』同一陣營赯嚏A有人以為我]係『青年新政』赯嚏I」

呢段精彩鵅u公眾係白痴」錄音,大家都仲記憶猶新,似乎班「熱狗」都真係當大家係白痴喎。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻