logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】豬隊友戇橋「爆響口」 直認蟲炎瀆誓有「過」

2018-01-29
■戇橋又成為出賣蟲炎的關鍵一角。 fb截圖■戇橋又成為出賣蟲炎的關鍵一角。 fb截圖

《西遊記》帶給我們的啟示是:有一個豬一樣的隊友,可以送團隊上西天。公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)再獻新猷,就係鶬澳Q問題時突然說溜嘴,就係話政府應該畀曾經被DQ者「改過自新」喎!唔少網民就揶揄,話反對派唔係講過DQ唔公義麉均A做咩突然又認被DQ者確係有過呀,唔通食鷒蛫磛夾F包?有人覺得反對派班友為鷵陵u朝秦暮楚是常識吧!有人更加話即係DQ蟲炎(姚松炎)做得琚A而且一路都冇認過錯,唔爭在補選都DQ埋佢,呢鋪蟲炎真係多得戇橋唔少!

戇橋此前講過「坐監令人生更精彩」,即刻俾人寸爆點解佢自己唔去精彩一番。正當蟲炎仲擔驚受怕,今次補選冇得入閘,日日都話自己被所謂「無理DQ」來賣小強之際,戇橋近日就鰡筐電台訪問,講到有消息指蟲炎都可能會被DQ時,就質疑話「點解唔俾(畀)曾經宣誓無效鴾H『改過自新』」咁話喎。

民建聯東區支部fb專頁就轉發呢段新聞,仲發帖揶揄:「既然你都認為姚松炎係自己有『過』導致被法院DQ,咁點解你地(])班人仲反DQ?」帖子仲標註驉u飯(泛)民都覺姚教授有錯」、「點解要屈(馮檢)基」等等。

民記諷「食鷒蛫磛夾F包」

民建聯fb專頁就分享魕O張帖,仲形容戇橋係「食鷒蛫磛夾F包」:「係囉,既然有『過』點解仲反DQ呢?」帖子仲標註驉u自爆」、「係咪AY都睇唔過眼」等。

民建聯各地區支部,同主席李慧k、立法會議員梁志祥等都分享魕O個帖。民建聯北區區議員賴心更抵死留言道:「反對派個龍門已經進化到有轆,以後唔使搬,輕輕力推就得!遲D(齱^可能改用搖(遙)控,仲慳力!」

網民批反對派無可能改「過」

網民「Chi Wai Hsu」直指:「佢(蟲炎)自己都唔認為自己有過,又何來叫改過自身(新)呢?」「Chun Kau Chiu」也道:「改過自身(新)都要用時間啦,E(呢)頭DQ果(鶠^頭又再選果(鶠^D(齱^叫牆頭草,信唔過架(謘^!」「Steven Yau」則坦言:「狼來了一百次你重(仲)信唔信,歷史証(證)明,犯民(「泛民」)只會變本加厲,無可能改過自新。」

不嬲都睇阿「關鍵一席」唔順眼嚙E進派,當然出帖寸埋戇橋一份。「墳場新聞」鵅u青永屍」就話:「政治立場有得『改過自新』的?不過『泛民』都有機會改政治立場的,他們人人就像他們討厭的基哥一樣配合執政當局,朝可以事秦、晚可以事楚。」

「Cho Ho Kai」也道:「咁佢係咪覺得姚係錯鵅A政府DQ姚做得琝r?咁佢之前又話警告政府又盛,洗(使)唔洗(使)出黎(薄^澄清同道歉啊?」「Fandy Law」更稱:「臐A完全無骨氣的人版(辦),為了做議員,可以將以前認為對的變成錯。」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻