logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】政宣抄足飲品包裝 劉鬖J博DQ「賣小強」?

2018-01-29
■維他奶指正研究有關行為是否涉嫌侵犯公司知識產權。 fb截圖■維他奶指正研究有關行為是否涉嫌侵犯公司知識產權。 fb截圖

抄,全部都係抄!自稱「基於政治現實」而唔認係「獨」派中人嚗B鬖J,近日鐪b上載招募義工隊鴭咫憛A但其中一幅圖就同維他檸檬茶包裝幾乎一模一樣,唔細睇仲以為維他支持佢w!有「熱青城」中人就批評佢抄襲,話要告畀維他奶知。不過,有人就估佢就係想曮韃ヱ~因此而被DQ,到時又可以扮「被迫害」,得驉I維他奶就當然唔理你欓F圈爭拗啦,回覆網民時強調自己同劉鬖J一躞鰜Y都冇,研究緊有冇俾人侵犯版權。

劉鬖J鰫咫元颩n「招募VLT成員」,VL即係佢英文名,T就for Team,話自己「唯一可倚仗的只有所有真誠捍衛『本土』的各位市民和朋友」,所以要招人加入其團隊,一齊開設街站、向街坊宣傳,或是成為出設團隊,協助製作宣傳品,定必要壯大「本土派」的聲音云云。

選舉時招人就成日都有鵅A但佢帖中用黥T圖就同維他奶其中一款檸檬茶鴷]裝幾乎一樣樣。一直最唔妥「偽獨潮童」鵅u熱青城」中人「藍鳳凰」就截佢圖發帖,話:「乜『獨』派『五層脂心腩」』圓咕碌(中大學生幹事會幹事黃于喬)條仔劉鬖J抄得咁揚呀?」

網民鬧無恥 政敵援例狙擊

佢仲引述法例,話根據2014年版權條例6項版權豁免,即「二次創作」修定豁免,只係包括戲仿、評論時事、引用、教學、聯線服務提供者暫時複製版權作品同聲音記錄的媒體轉換,「好明顯劉穎(騿^匡麉韃ヱ~,係抄襲,而唔屬於二創。」

「藍鳳凰」仲發起自己友email去維他奶國際集團有限公司話有人侵權。「廢除雙重國籍行動」fb專頁更發起話:「可以email問下維他奶集團與劉穎(騿^匡合作搞『港獨』背後鼤z念。」

「Nome Li」批評道:「學校功課就話抄,出到黎(薄^社會做野(洁^可唔可以唔好咁hea咁無恥!」「Lee Sonny」指,「係咪可以告人,侵犯人]版權謘H」「Mak Stephen」就話:「維他國際絕對可以告佢。」

「Patrizio Wolf」則突破盲腸:「就佢當二次創作,但選管會應該唔比(畀)咁出街, 然之後佢又話會政治打壓有(又)dq(DQ)又盛咁樣囉!」

維他奶撇清關係研涉侵權

維他奶方面就唔理政圈爭拗鵅A但真係有網民走去問佢係咪支持劉鬖J喎。有網上圖片就顯示,維他奶回應時強調自己同劉鬖J一躞鰜Y都冇,「我們正研究有關行為是否涉嫌侵犯公司知識產權。」 ■香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻