logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】青年考入境主任 罵警是狗被起底

2018-02-06

幾時都話,「若要人不知,唔好太......」講緊麉Y最近有一個後生仔想考入境主任,但就口不擇言騿u公海group」形容警察係「狗」,點知被人起底,揭發佢過往發佈過不少反政府的帖文。有網民認為,唔識尊重公僕鴾H無資格做公務員,去信入境處叫處方留意。

事緣入境事務處最近聘請入境主任一職,不少年輕人都有意投身該職位,並鶶q訊軟件WhatsApp開「study group」分享下資訊。網上就流出幾張來自「IO Interview Training」群組的截圖,討論緊警察PC的職位,事件主角「Hung」就話:「考得IO應該無咩興趣做『狗』」,暗示警察係「狗」。

有人好言相勸,話:「都係打份工隉A唔好狗狗聲咁難聽」,點知事主更講鬙y「sorry,侮辱曭砥v。在有關對話流出後,佢隨即被起底,更被人發現其facebook有好多反政府訊息。有facebook專頁就發起一人一電郵到入境處,「唔識尊重公僕鴾H無資格做公務員!入境處請到佢將會無運行!」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻