logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:狀元車長斥罷駛司機「發死人財」

2018-02-25
■ 梁領彥在facebook批評罷駛司機發死人財太過分。 fb截圖■ 梁領彥在facebook批評罷駛司機發死人財太過分。 fb截圖

有九巴車長組織昨日突然發動罷駛,有「9A狀元車長」之稱的九巴董事總經理辦公室行政助理梁領彥批評罷駛司機「發死人財」太過分,又指要求加薪與大埔車禍無關。有網民支持梁領彥言論,指罷駛車長無理性。

在罷駛車長昨日下午透過傳媒宣佈發動行動後,梁領彥在facebook不點名批評有關人等:「呢句我Gary Leung講鵅G你對住個鏡頭,想發死人財,係咪太過份?你想加人工無可厚非,關單意外咩事呢?加左人工,意外就唔會發生?」

有網民批評梁領彥「上鬫黕N講風涼說話」,但也有不少人支持。「Man Ling」批評罷駛的車長「冇理性謘A單車禍係咪意外都未知,同工時長短關乜事」。「Herbert Cheung」亦指「不能同意更多,借機抽水越抽越勁。」

■香港文匯報記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻