logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:「表決六成甩底」 蟲炎刪批評當贏

2018-02-25
■鄭泳舜寸姚松炎「六成投票甩底」片段被刪得一乾二淨。 短片截圖■鄭泳舜寸姚松炎「六成投票甩底」片段被刪得一乾二淨。 短片截圖

「滅聲」呢樣洬O,反對派就成日「受害者」上身,但原來佢]都好叻滅人]聲長自己威風謘C好似選緊立法會九龍西補選麉尷Q炎(蟲炎),就鐪acebook登魖漎q經過世界級剪接嚚袛繡`錄出薄A其中一段佢起勢攻擊民建聯鄭泳舜(Vincent)會俾地產商「操縱」,但就將對方鵀^應幾乎飛起晒,另一段就係Vincent踢爆佢鬘萿k會蛇王極少投票,佢同樣將對方對佢最致命鴽蟪貍棱o一乾二淨。「不盡不實」、「報喜不報憂」呢齯牊麍ㄧg常掛鶻L邊用薛撋人]嚜☆隉A蟲炎今次受返晒,有網民仲寸佢剪走晒對方回應就當自己贏驉A點做議員喎,更加有人宣佈「戒炎令」正式生效!

鰜e幾晚儮q視台補選論壇,蟲炎摷返Vincent麉峊齱B社企副總幹事一職甚至係佢住址謠縑A聲言佢當選後會俾地產商等背後勢力「操縱」。

Vincent即時叫蟲炎唔應該戾橫折曲,並解釋話自己鶷`水鶧羆h社區服務髐Q幾年係人都知,工作亦都唔應該分「有錢」同「基層」,又強調每個人都要對自己行為負責,佢對自己絕對有信心,仲有就係蟲炎摷出炡ㄜ曮Y咩秘密,佢自己一向坦白。

不過,鷈峈╱q節錄入面,就將自己質疑Vincent鴾漁e一字不漏咁回帶,但當Vincent講到「我鶷`水鶧羆h社區服務髐Q幾年係人都知」之後,就將Vincent跟住鴾漁e同埋佢疊聲阻止Vincent回應,fast forward(快進)鬫角Q幾秒咁多,完全聽唔到兩個人講乜,一直去到佢質疑Vincent會俾人「操縱」為止。

當晚,Vincent踢爆鷘峈鬗W年財政預算案百幾項修正案當中,一項都無表決,同埋鬘萿k會9個月期間,亦都無就超過六成巀陵蛌磻M。蟲炎就「大條道理」話表決財案修正案期間,佢代表立法會去鷛s加坡出席「世界組織會議」,但就無解釋到點解無就超過六成巀陵蛌磻M、究竟去鷖銦A仲燒埋Vincent鰤狦雪|嚽|。

同樣,蟲炎段節錄將Vincent質疑佢「表決六成甩底」鴾漁e刪走,同埋強調佢鰝磻M財案修正案期間去鷛s加坡開會,仲上載鬙萿k會文件諗住「以正視聽」,但份文件寫住翵穩曮Y咩會議,而係「拉惹勒南國際關係研究院多邊主義研究中心與世界貿易組織舉辦的2017年國際貿易議會工作坊」,workshop隉C

剪到支離破碎再砌新故仔

嘩,將原本內容剪到支離破碎再砌成一個新故仔,蟲炎你都「得」囉,難怪俾網民爆粗鬧爆你啦。

「Law Lai Jean」話:「剪晒對方囍^答,就當自己贏×鬻r?!咁×弱智點做議員呀!」「Sam Ng」就批評蟲炎質疑得人]又要剪晒人]鵀^應,「真係垃圾!」

有網民就質疑蟲炎到底係去外國工作坊重要齱A定乖乖]留鰣輕銂磻M政府撥款重要齱C「呂紘燊」就覺得:「如果講得一席都不能少,我明顯覺得投票重要過出面。」「甘楓」亦都話:「香港人靠你去審撥款喎,你走鬙h上這個工作坊,咁點守護香港人蠵?」

網民宣佈「戒炎令」展開

原來蟲炎唔止對Vincent滅聲,對異見網民都一視同仁。「MagMag Li」投訴:「姚蠢炎對唔硠鴷褶N會向fb舉報為垃圾訊息,咁即係話姚蠢炎絕無資格代表香港巿民,不合他心意的事實就選擇拒絕接受,你憑乜代表香港人?」「Wong Si Si」更加「宣佈」:「戒炎令已展開,全城抗炎,抗拒蟲炎。」

■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻