logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:梁振英諷拉布者 日後照搭高鐵

2018-06-09

反對派抹黑廣深港高鐵「一地兩檢」安排,其中一個危言聳聽的講法是港人一入內地口岸區,就連上fb打卡都會被內地執法人員拘捕,民主黨更涉嫌偷片惡搞韓國電影《屍殺列車》的一幕,侮辱內地執法人員為喪屍。不過,反對派經常搞內地團,有冇人俾「喪屍」咬過呢?冇囉!全國政協副主席梁振英昨日鐪b發帖,揶揄這批反對派議員,在「一地兩檢」實施後相信都會高高興興搭高鐵,自己之前講到世界末日咁、所以要拚命阻撓一事就當冇發生過囉!

fb發帖批評無恥行徑

反對派在前日立法會會議上出盡吃奶之力阻撓「一地兩檢」條例草案通過二讀,包括由公民黨議員陳淑莊提出中止待續。民建聯議員蔣麗芸當時鱄輕鉹撊袕囓h年10月《反對派邊抹黑邊搵食》,批評佢]「邊抹黑邊搞高鐵團」。咁又係呀,為魕棤癒u一地兩檢」,反對派將高鐵鴾漲a口岸形容成隨便可以拉人、無法無天之地,但佢]帶街坊返內地旅行時,又唔見佢]一過關就俾人拉諢A冇理由個關口放鰤空K西九站地底,內地執法人員會突然發晒神經吧?

梁振英昨日就以《『泛民』拉布阻撓一地兩檢 日後會照搭高鐵》為題在fb發帖,首先簡要講一講前日會議黿〞p:「昨(前)晚『泛民』又拉布,因此立法會休會前仍未能按計劃完成『一地兩檢』草案的二讀表決,立法會主席梁君彥會後批評『泛民』議員阻撓法案審議。」

舉阻撓設創科局為例

佢繼續引用「泛民會議」召集人、資訊科技界議員莫乃光嚜☆隉A話佢會上聲稱梁君彥不當限制議員發言時間,仲話佢]會繼續堅持「讓未發言的議員可以發言」。

莫乃光呢段說話,梁振英黻O憶即刻返晒薄G「莫乃光的批評,令人想起6年前上屆政府向立法會提出成立創新及科技局的建議,被莫乃光和其他『泛民』議員拉布拖延了三年。到了創新及科技局終於成立了,這位資訊科技界的議員竟然可以把『泛民』拉布拖延若無其事,儼然從頭到尾都支持成立創新及科技局。」

佢最後揶揄:「我絕對相信:高鐵通車、『一地兩檢』實施後,莫乃光會高高興興地在西九搭高鐵,今天說的一切,又會再次若無其事。」

網友譏反對派厚臉皮

唔少網民對此都十分認同。「Rox Chan」質問道:「今天反對一地兩檢的人,明後會否在西九站上車?」「Wan Yee」就話:「睇下佢地(])係咪咁厚臉皮咯!」「Waisun To」氣憤地說:「日後見到邊一個盲反派去搭高鐵,就一於鏟到佢地(])飛起,下一年立法會一個也不要選佢地(])。」「Alan Chin」更提議:「希望中央永久全面禁止牠們北上及澳門入境。」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻