logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議下衙:擤鼻涕拉布 毛孟靜被斥低智

2018-06-09
■毛孟靜拉布,扮擤鼻涕拖時間。 視頻截圖■毛孟靜拉布,扮擤鼻涕拖時間。 視頻截圖

反對派為鱆撓「一地兩檢」條例草案嚗f議可以去到幾盡?鰜e晚審議二讀辯論草案時,「議會陣線」議員毛孟靜在獲准發言時就不斷拖時間,一時擤鼻涕一時搞電話,然後叫主席梁君彥唔好將佢呢灡伅#p入佢15分鐘齔o言時限內,結果當然係被梁君彥一句KO︰停唔停鐘由我決定。

主席應企硬懲治醜行

網民「Cecilia Li」留言批評毛孟靜:「好心佢啦!幾十歲人仲玩埋d(齱^小學雞洁I玩拖延時間!真係連幾歲小學生都睇佢唔起!」「Robert Lee」道:「大家俾(畀)十幾萬一個月就係睇這些?」

「Van Yau」亦話:「點解可以咁架(謘^,點解可以咁無恥架(謘^,呢個係咩女人蟀[(謘^,收取高薪,但做埋d(齱^咁超白痴洁A香港人係唔係要俾錢(畀)佢咁玩呀!要玩到幾時呀?」「Carol Cho」反而替佢「可憐」:「她只是做小丑,扁(貶)底(低)自已(己),羞辱自已(己)。做議員做成這樣,還不知醜,多麼的可憐,我為她難過。」

「Chi Yung Heung」就叫選民擦亮眼睛:「低智,十幾二十萬一個月人工,就係咁,選民睇清楚未?」「Rothe Leung」也道:「每月袋十幾萬淨係睇低能show,選民真係識選!」「Chung Lau Tang」笑說:「下次再選佢做議員個(鶠^的人,就真真正正係弱智。」

「Dan Mak」嘆道:「香港就係俾呢齯ㄙ儔瓵蛌煽L貴議員拖死。」「Chinkin Tse」就認為立法會主席對這些醜行應當嚴肅處理:「主席企硬,不要手軟,對付無理取鬧的垃圾虫(蟲)應該執行做主席威權。」

螳臂擋車垂死掙扎

「Chungshuk Ching」認為,「一地兩檢」得到主流民意支持,毛孟靜出醜賣乖亦只是垂死掙扎:「巫婆的表演真夠肉酸!全香港的市民都看得一清二楚!這就是被某些人選出來的『議員』?醜態畢露!不過也是螳臂擋車,一地兩檢將順利通過!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻