logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】反對派落力培養「港豬」

2018-06-18

睇世盃忙打機關心女團總選 「一地兩檢」土地政策唔得閒理

反對派講到「一地兩檢」幾咁邪惡、香港土地分配幾咁唔公義,成日話只關心娛樂鴾H係「港豬」,但自己對住世界盃、打機,所有「正義洁v咪又煙消雲散。好似「中箭」(香港眾志)常委廖偉濂咁,前日下晝先鬗g地供應專責小組鴾蔡鹵堋葽|度搗亂,過幾個鐘已經開始追捧丹麥隊球員,佢個黨友羅三七(羅冠聰)亦不斷講波。其他反對派中人,包括「熱狗」(熱血公民)主席蟲泰(鄭松泰)、小麗老千(劉小麗)都係宣傳世界盃資訊,落足力去「培養港豬」,似乎已經冇人記得「一地兩檢」。咁好心佢]之前就唔好起勢鬧人啦,回力鏢唔痛謍均H ■香港文匯報記者 甘瑜

一班反對派講到「一地兩檢」咁可惡、旺暴判刑咁不公、土地政策咁有問題,但佢]一邊悲憤,另一邊依然可以好似自己所形容鵅u港豬」咁專注娛樂謘C數一數佢]騿u咁黑暗」黈伝蟆曮坏。

「中箭」常委朝搗亂夜睇波

「中箭」個廖偉濂日頭去討論諮詢會,仲話自己手指甲都俾保安整崩,但唔緊要鵅A對眼冇事咪得囉,到魕]晚facebook就係咁追捧丹麥隊球員、大讚冰島球門儭穈T,幾歡樂呢。羅三七亦都係不斷講冰島龍門資訊,真係天跌落螺ㄙ唔到佢]欣賞世界盃咁。

其他「中箭」成員入面,周庭就呻話俾世界盃洗板,咁佢想講咩呢?原來係想講下日本女團AKB48個總選喎。河童(黃之鋒)就醒苤A講「自由示威遊行」,其實就係直播自己打機,不過起碼叫做識得包裝,成功鬗@班「港豬」入面跑出,贏個豬鼻咁啦。

老千吹雞上街睇波

再望下其他反對派做緊乜。鴿黨個李偉峰就連同涂謹申出鰼i海報,大大隻字講「世界杯(盃)靚仔球星逐個捉」,真係好務實。小麗老千就最有行動力,號召群眾但唔係反「一地兩檢」,而係一齊鷁騔Y睇世界盃,話咁樣「氣氛更好」喎。

「青年新政」個Cheap禎坐緊監,但係佢個男朋友林肇彥依然興奮睇波,仲鬧爆撲唔到波鵀霂Z牙龍門,應該都係因為Cheap禎適應得好好唔使佢擔心啦。蟲泰亦都鐪b到轉貼世界盃資訊,鴿黨羅健熙就呻話今屆世界盃冇佢個荷蘭愛隊。成班反對派政界人士用世界盃洗版黿〞p,真係仲墟R同齊心過佢]反「一地兩檢」。乜「一地兩檢」好有問題咩?睇佢]fb真係唔覺喎。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻