logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【特稿】「獨」人中出羊子 爆偉哥仰荅颻u英?

2018-07-18
■中出羊子話偉哥仰匿鰣^國,不過就唔知可唔可信苤C中出羊子fb截圖■中出羊子話偉哥仰匿鰣^國,不過就唔知可唔可信苤C中出羊子fb截圖

「本土民主前線」發言人偉哥仰(黃台仰)荅韞h英國?話說「獨」人中出羊子噚日鐪acebook話,佢同偉哥仰獲邀出席英國一間大學麍膍s所鴾熙▼影訪談,講香港「國民身份認同」同「本土運動」,翌日就鰝近名勝遊歷。

中出羊子仲話,偉哥仰「抵達至今沉醉學業」,亦都怕行蹤外洩,所以都好少見華人,臨別仲叫佢唔好再恥笑入緊冊鵀镼妗a(梁天琦)。

不過佢就唔應承苤A「原因是我不每天恥笑他,恐怕六年後梁天琦這個名字就已被世人遺忘。」

不過,中出羊子出晒名作風騎呢,而佢上載去facebook張相都只係張風景相,同「No Photo No Talk」無乜分別,唔知大家又信唔信佢講洬O? ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻