logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

換8個造型影唱片封面 千嬅似做高難度瑜伽

2018-08-01
■穿上高跟鞋的千嬅,做出高難度動作。■穿上高跟鞋的千嬅,做出高難度動作。

香港文匯報訊(記者 植植)楊千嬅昨日推出新曲加精選碟《ONE ON ONE》,早前她為新碟拍攝封面相,見她撐住6吋高跟鞋做出恍如瑜伽般的高難度動作,拗腰、啈a、俯身彎腰、單腳企、sit-up和抬腿等。原來千嬅花了近10個小時,換了8個造型,影過千張靚相,事後她笑言「好似影髐@本春夏時裝目錄」!

每次影唱片封面都令千嬅特別興奮,她說:「承接『三二一GO!演唱會』餘韻,推出新曲加精選碟延續回憶,過往精選碟通常簡簡單單用一張大頭相做封面,今次專登花好長時間換好多套衫,影一輯全新靚相,證明我公司非常認真對待音樂。」千嬅還解構碟名意思,她笑說:「《ONE ON ONE》即係買一張聽、買一張珍藏。」

首度挑戰唱Rock

今次新碟帶給千嬅很多新體驗,其中來自新歌部分的《搖滾之母》是千嬅首次唱Rock,她坦言最初有點擔心:「我嚘q未試過節奏咁勁,呢個範疇(指Rock Music)以往唔敢隨便觸碰,容易惹起爭議。但自從演唱會同Carl(音樂總監王雙駿)合作好有火花、好多交流,加上反正人生在倒數,乜都要試。Carl話Rock鴾憭ぇY有話直說、係一種態度,唔需要太介意或計較用咩方式表達。」於是他們邀請了黃貫中(Paul)作曲和林海峰(Jan) 填詞創作《搖滾之母》,加上Carl和千嬅, 四人都已為人父母,演繹這個題材特別到位。千嬅說:「 我有諗人]會唔會覺得我係家庭主婦唔痚謘H但Carl話唔使擔心,結果我聽蠪aul作曲,覺得好正,再搵埋Jan填詞,佢齔唔使懷疑,一針見血得薑S好有幽默感,呢首歌帶畀我好大驚喜。 」

至於「精選歌」部分,千嬅亦嘗試了新方式選歌單,她說:「我好感激每位鷊角d嬅音樂路上遇到鵀悎v、知音,所以請佢]揀歌,成為精選部分。我曾經諗過佢]會唔會揀囍n冷門嚘q? 甚至連我都遺忘嚘q?其實咁又有乜所謂,可能更有新鮮感,唔一定人人都識嚘q先至可以放入精選碟。」被邀請的包括DJ好友、造型師、唱片界幕後功臣、歌手、前助手和歌迷等, 並寫下與千嬅的小故事。其中老公丁子高化身「歌迷」選了《煉金術》,他留言放閃:「因為呢首歌係我第一次真正認識佢黈伬唌A麜面前唱畀佢聽嚘q。 」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻