logo 首頁 > 文匯報 > 政情與網議 > 正文

【今日之星】稱「特遣隊」監視 被踢爆老作

2018-09-07
■有網民上載了警員委任證的式樣。fb圖片■有網民上載了警員委任證的式樣。fb圖片

看圖說故事鐪b人人喊打,但起碼都叫做有圖魽A講明有意參加今年立法會九龍西補選鴾p麗老千(劉小麗),就連圖都唔使,話自己俾人「跟蹤」,仲話警方都係監視者之一,有人更向佢出示印有「特遣隊」字樣鴭e任證喎。唔只冇圖冇真相,仲突破智商下限。有警員就話,自己當鰹t三十幾年,都冇見過委任證會印「特遣隊」字樣,仲寸佢身為臨時演員都係演員,唔該老作都專業魽I

監視者委任證印「特遣隊」?

反對派扮受迫害博同情就梗謚捸A但唔該都專業小小魽I小麗老千近日鰡筐傳媒訪問時,話自從7月中,佢街站旁邊就經常有「可疑人士」監視,甚至跟蹤佢去到辦公室,仲話騿u可疑人士」之中,有一類「戴著(荂^無線耳機、身穿Polo恤」,當佢詢問對方身份時,對方就會「出示委任證」,「有一次委任證上印有特遣隊字樣」云云。

佢班盲粉當然信到十足十啦,仲瘋狂侮辱警方,例如「Samuel Ngai」就爆粗:「D(齱^×街公安,咁得閒攪(搞)政治,做(唔)番(返)政治中立。」「Victor Ma」更聲言:「香港愈來愈多有牌黑社會。」

網民鬧爆同釘書林無分別

不過,有曾任職特遣隊主管鴾H睇完就忍唔住出聲:「佢係咪神經病啊?我做鰲X任特遣隊主管唔會有特遣隊呢三個字出現鬺鴭e任証(證)上,作炩V作越離譜,故意誤導一礸L知巿民,同釘書林(聲稱被『強力部門』在鬧市被『擄走』的民主黨成員林子健)有咩分別?」

「Kai Wing Fong」亦現身說法:「我當髐T十幾年差,都未聽過委任證有(特遣隊)三個字,吹水過籠(龍),露出馬腳。」「Ho Kenny」也批評:「小麗老千都白癡,warrant card有特遣隊,有無巡邏小隊,特別職務隊,衝鋒隊呀?咁咪成日要轉?小麗老千嘛,老千就是靠呃人,講大話就梗架(謘^啦!」

「Ken Chan」就揶揄:「我有時都會帶(戴)耳機和著(荂^polo喎......我幾時做左(驉^警察都唔知既(鵅^......哈哈!」「Bun Mok」則笑言:「我都周不時係(騿^香港見到美國隊長係(騿^香港徘徊!足以證明美國間諜入侵中國!」

「Michael John Sum」就回帶話:「佢上次話捐半份糧但冇做到,(追蹤佢鴷i能係)佢禷聽D街坊,準備劈佢掛(N)。」「Ho Suki」亦道:「自抬身價,信你果(鶠^個都智障,又話捐人工?找數未呀,大嬸?」「Sacy Cheng」狠批:「呢D(齱^大話精講大話唔使本,又唔做儭禤こj集,仲話係老師喎。佢遲D(齱^可能話有錦衣衛用血滴子攻擊佢添(w)!」■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻