logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

王陽明要愛情唔要麵包

2018-10-24
■王陽明要愛情唔要麵包。■王陽明要愛情唔要麵包。

香港文匯報訊 (記者 植植)人稱「台灣第一帥」的型男王陽明(Sunny)主演的《蝕日風暴》即將踏入結局周,王陽明近日在蘇州接受專訪,他更直言「樊毅」一角,是他從影以來最想挑戰的角色,又明言麵包比唔上愛情,實行戀愛大過天!

多次在社交平台上透露恨拍警匪片,王陽明表示這是他的兒時夢想,「從小就好鍾意睇警匪片,做鷚t員之後,一直同自己講,有一日一定要拍警匪片!」談到樊毅一角,Sunny認為他是可憐的,「樊毅係一個好複雜、好有深度翵丹漶A如果你有追劇,你就發現佢一開始係一個正派、重義氣鵀n警察,後來因為社會上嚘媞媕ㄓO,令佢不得不作出一孎幭隉B變得比較黑暗,係一個有好多轉折翵丹漶C佢有好有壞,但係我覺得,最後佢鴾漱腄A仍然係一個善良鵀n人,只係走偏驉A有時候生命中唔係只有黑同白,點都會有囍レ潀a帶。」

提到最難忘戲分,Sunny表示:「太多喇,講都講唔晒!劇中有好多打戲,我同Chilam、Toby打到呢??得意麉Y,一開頭以為警匪片會有好多槍戰,原來打戲最多,哈哈!好多場戲都好難忘,因為所有牊鴽謠興ㄚY第一次!加上呢齣劇有好多香港知名演員參演,同佢]合作都係我儮皕Q,因為細細個睇到佢]鴽@品,冇諗過依家可以同佢]做對手戲,都令我好難忘。」

說到樊毅為了金錢名利而放棄愛情,Sunny則笑言「麵包」比不上「愛情」:「(現實中)一定係揀愛情,呢個問題太簡單喇,愛情永遠係最重要!家人、愛情,係麵包同錢買唔到鵅C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻