logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網議政事:白鴿反基建 搞團最誠實

2018-11-03
吳錦雄同張宇添搞「純玩兩天團」,標榜「一次過去晒兩個基建」,即係港珠澳大橋同高鐵香港段。 fb圖片吳錦雄同張宇添搞「純玩兩天團」,標榜「一次過去晒兩個基建」,即係港珠澳大橋同高鐵香港段。 fb圖片

吳錦雄張宇添「霸頭位」 搶開高鐵大橋內地團

臐A香港反對派呢,除鷖悇ㄢD齋餅之外,仲好識走位謘I高鐵香港段同港珠澳大橋未起好,佢]就鰜袑僆等娷I樣超支點樣唔好、內地幾咁「危險」;起好苤A成班反對派就仆都仆唔切咁搞高鐵團、大橋團,帶街坊遊覽名山大川,擁抱粵港澳大灣區共同家園。唔少網民批評政棍一招走天涯,為反對而反對,但最後「身體都係好誠實」。有人更揶揄:「面皮薄瓥ㄟ筏囓X,無恥真係天下無敵!」 ■香港文匯報記者 陳庭佳

工聯會新界東辦事處總幹事鄧家彪噚日鐪acebook發帖,踢爆民主黨沙田區議員吳錦雄同社區主任張宇添,將會鬗U月中搞個「純玩兩天團」,去「歎盡中山順德私房菜」同埋遊覽「佛羅倫斯小鎮」,仲雞咁大隻字標榜「一次過去晒兩個基建」,出發會經港珠澳大橋,返蟈N坐高鐵直達西九龍站,即係體驗埋「一地兩檢」咁話。

咪住!民主黨唔係好反對「一地兩檢」麉均H鄧家彪就大「讚」兩人:「都話民主黨貼地,急民所急,想民所想!一次過去晒兩大基建,擁抱大灣區一小時生活圈。」佢仲問公民黨搞唔搞埋一份w。

鄧家彪:玩晒兩項基建

佢其後再發帖,笑道:「做地區真係講心思又要貼地。其實我都搵旅行社做緊報價,諗住搞一個大橋團,俾(畀)街坊身在橋上感受世紀工程的偉大。點估到民主黨咁有創意,『一次過去晒兩個基建』 。話時話,你]用邊間旅行社?介紹畀我]啦!」

陸頌雄回帶批杯葛開幕

工聯會立法會議員陸頌雄就玩回帶:「睇返記錄:民主黨2009年投票反高鐵(高鐵香港段撥款);2016年鶩茈萿k會議員鄺俊宇亦講過『根本唔應該起高鐵』;至於高鐵(香港段)開幕禮,民主黨更加齊齊杯葛。或者,歲月會改變一切,就算當年鴾牊麍ㄐA都會變成擁護者?」

佢仲捉到民主黨錯處,留意到佢]張海報用鬙x灣高鐵(700T型)張相,而唔係和諧號、復興號或者動感號,「似乎唔太專業諢H」

郭偉L譏反到底又霸頭位

工聯會另一位立法會議員何啟明都抽水:「(民主黨)這個行程不錯,搞到我都想跟去??!」同樣係工記議員鼣1媾L就直線抽擊:「反到底又霸頭位,即刻現形。」

事件主角之一吳錦雄鬖^覆傳媒查詢時就直認,自己因為搞呢個團,而俾黨內「提點」鰲X句。佢話民主黨有「提醒」過議員「盡量唔好搞呢纗峞v,黨內更加有人「提醒」佢應該「低調處理」。不過,黨內大佬唔係叫佢唔好搞喎,而係叫佢]搵自己鵅u衛星組織」,例如搵齱u居民協會」薔D辦喎。

佢又辯稱,民主黨鬘萿k會已經表達髐牊儱N見,而呢灠簬堣w經上晒馬,居民都想見識鵅A「民主黨都反對東大嶼填海,唔通第日填完之後又唔去咩?」

其實「身體誠實」屩I止吳錦雄一個魽I香港文匯報早前就踢爆前「街工」葵青區議員周偉雄鰤狦雪|反「一地兩檢」,結果咪又係「一次過去晒兩個基建」?

facebook專頁「泛民可恥行為事件簿」仲踢爆埋「新民主同盟」大埔區議員周炫瑋,亦會鷏t誕節組團帶街坊去貴州省旅遊,行程包括去黃果樹大瀑布、荔波小七孔呢齯j路洁A最特別就係一直鬖a區反高鐵懮,竟然安排街坊去廣州南站坐貴廣和諧號動車去貴州,同埋安排佢]享用「高鐵盒飯」w!

周生乜咁支持高鐵呀突然?其實佢都係學黨內大佬咖喱飯(范國威)隉A事關港珠澳大橋未起好,咖喱飯都係咁反對,到起好鰴ㄚY忍唔住上橋打卡,事後仲死撐自己「監督大橋」!

專頁就話苤A既然咖喱飯可以「監督大橋」,咁周炫瑋做細鼣ㄔi以「監督高鐵」隉I

查實周炫瑋都有鋪帶街坊去內地旅遊幭}謘A好似鬗W年9月,佢就同街坊同遊江門、中山兩日一夜。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻