logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

今日之星:區會月曆派街坊 「新同盟」當自己

2018-11-03

周生乜又係你呀?「新民主同盟」個蛇齋瑋(周炫瑋)搞高鐵團,又俾人踢爆懷疑用公家鼣D齋餅去扮自己洁A都咪話唔厲害,令人「欽敬」。呢一招好快亦都麜個黨度「發揚光大」,佢巀狺芤鬘繩~同任啟邦都照辦煮碗,一於齊齊違規。

涉貼自己樣邀功誤導人

話說各區區議會間唔中都會整讕妒城e畀街坊,大埔區議會最近就整鱁鴾踾銦C「泛民可恥行為事件簿」fb專頁近日就爆蛇齋瑋幭蛓b洏X薄G話說有街坊見到原本大埔區議會鴾踾鉹W,蛇齋瑋加料貼鰼i印有自己個樣龠K紙,仲有自己嬼p絡方法,兼遮住晒區議會餯R Code,就咁睇仲以為係大埔區議會個蛇齋瑋送玵q大家w。

「泛民可恥行為事件簿」質疑:「蛇齋瑋將用區議會錢做的日曆,好賤咁貼上自己的樣,仲要遮實區議會資料,被指違反撥款指引。」

睇返區議會嚘纀腹A區議會撥款鴷帠~限制包括「對個別人士、商業機構、政黨或政治團體過譽或過分宣傳的活動。」

網民「Kin Tak Fong」就批評蛇齋瑋「不知所謂」,亦有人鬧佢唔要面。

咁蛇齋瑋點睇呢?話說有網民都將呢個post貼鬙h其他群組度,仲有人tag(標註)埋蛇齋瑋w,點知蛇齋瑋一句「多謝黨」就當自己回應驉A呢曮}口講聽市民意見、實際上當你冇到鵅u泛民」囉。

呢頭話完蛇齋瑋,過兩日又見到佢其他黨友一樣咁賤。「泛民可恥行為事件簿」前晚又貼相出文話︰「新民主同盟又多兩件無恥之徒做無恥行為。又係(騿^政府資源貼上自己的×頭,就當係自己的宣傳品。」

其實都合理鵅A梗係志同道合先做到黨友啦。

■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻