logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:葺F又動粗 拉扯攔路郁主席

2018-11-03

地球上係咪已經冇洏i以阻止到民主黨個許智腄]葺F)郁手郁腳?繼搶保安局女EO電話、鬘萿k會同區議會撞保安同議員同事,許智葖e晚係威係勢咁鐪acebook度貼鰿q自己質問中西區區議會交通及運輸委員會主席陳財喜鴾龤A佢質問鴾漁e就冇頭冇尾唔知到底係咩,但就好清楚見到佢最少三度出手拉住、捉住陳財喜,仲伸手攔住唔畀佢走w。大家話晒都係服務市民巀陪,叫許智艉憍曮Y咪真係咁難呢?

許智葖e晚鐪b貼鰿q30幾秒鴾龤A想30幾秒知道前因後果就冇乜可能謚捸A咁許智葽Q大家睇咩呢?咪就係佢搵人幫手全程攝錄,自己就action埋位去質問陳財喜點解唔批准討論沙中線工程鴾憟鬌o。

自己放片「證有做洁v

片中所見,許智艉斷攔路質問陳財喜,仲一再出手拉拉扯扯,入到鏡鴾w經見到最少三下。陳財喜不斷講「你可唔可以唔好......」但每次未講完就俾許智艄朝_繼續質問,而對方已經講驉J「M家唔想答你住。」係囉,你鍾意做show拍片扮有做隉A人]一定要陪你咩?有咩留返開會講啦。

唔少網民見到許智艉S郁手郁腳,都好睇唔過眼。「Ricky Wong」話佢「無賴」,「Edward Sung」就話佢「又博出位」,「Chuong Chuong Chuong」批評︰「佢成日以為笑住就做乜都冇問題,捉手捉腳咁,衰格!可能佢真係好想坐監,俾(畀)個機會佢啦!」「阿泳」亦質問︰「許智葶陞薔D!你老×為自己咋華(N)!拍片為選票!香港俾你玩殘啦!垃圾!」

有齯H就覺得許智艀A一次對年輕人作出錯誤示範,「Yuko Tai」怒斥︰「唔明點解仲可以做議員,D(齱^學生有樣學樣! 要討論問題,表達訴求要用咁鴾隤k......真係你睇下『泛民』鶦Z長毛、李卓仁(人)......個個都係用呢種方法先懂得同人對話!」「Way Yin」亦話︰「佢根本覺得『用武力達到目的』是正常的 。他是人格和認知有問題 。」

「LW Chan」就索性問返鴿黨主席胡志偉︰「呢隻癲鴿峰(腄^越褻V癲呀!身為主席麰J志偉係咪應該要出謠縣U(鵅^洬O?」上次許智葍靡U話民主黨畀錢支持佢上訴搶保安局女EO單洁A胡志偉澄清完都冇話過許智艄b句啦,呢壇珅又點會出聲?

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻